تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819059968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش برنامه های شب 23 رمضان از مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob کوتاه از صدا و سیما پخش برنامه های شب 23 رمضان از مشهد تهران-ایرنا-مراسم شب 23 رمضان و سومین شب محتمل بر قدر را از شبکه های مختلف سیما و صدا دنبال کنید.


به گزارش روز یک شنبه ایرنا، شبکه یک سیما ویژه برنامه شب های قدر خود را در شب 23 رمضان از ساعت 23:30 با پخش مستقیم از مشهد مقدس و حرم حضرت امام رضا علیه السلام آغاز می کند؛ این برنامه تا ساعت 2:30 ادامه دارد.
شبکه 2 پخش ویژه برنامه شب قدر را در سومین شب از لیالی قدر از ساعت 30 دقیقه بامداد آغاز می کند؛ این ویژه برنامه تا ساعت 3 بامداد ادامه خواهد داشت و طی آن مراسم احیا، دعای جوشن کبیر و دیگر مناسک مذهبی این شبهای مقدس از حرم حضرت معصومه علیها السلام پخش می شود.
شبکه 3 یکشنبه 29 تیر از ساعت 22:25 ویژه برنامه لیالی قدر خود را آغاز می کند و مراسم احیائ در حسینیه همدانی ها را پوشش تصویری می دهد؛ این مراسم را حجت الاسلام و المسلمین انصاریان با سخنرانی و قرآن بر سر گرفتن به پایان می برد.
شبکه 4 برای سومین شب از لیالی قدر مخاطبان خود را میهمان سفره جمکران می کند و مراسم احیاء این مسجد مقدس را روی آنتن می برد.
شبکه تهران در ویژه برنامه زنده شب عارفان در سومین شب قدر بیست و سوم رمضان به پوشش تصویری مراسم احیاء و شب زنده داری از حرم امامزاده صالح تجریش می پردازد؛ در این برنامه شبانگاهی دعای جشن کبیر و سخنرانی مذهبی برای مومنان پخش خواهد شد.
شبکه شما مراسم شب قدر بیست و سوم ماه مبارک رمضان را در یکشنبه شب ساعت 21:30 از شهر طبس (میقات الرضا) آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) با سخنرانی حجت الاسلام عزیزی و با مداحی جمال مقدم به روی آنتن شبکه شما می برد.

**پخش مستقیم مراسم احیاء شب های قدر از شبکه های رادیو
شبکه های رادیویی ایران، فرهنگ، اقتصاد، معارف، تهران و جوان با پخش زنده مراسم از نقاط مختلف مخاطبان خود را در این شب گرامی میهمان سفره الهی می کنند.
رادیو ایران در شب بیست و سوم رمضان، از مصلی امام خمینی (ره)، رادیو فرهنگ از دانشگاه امام صادق (ع)، رادیو اقتصاد از حسینیه همدانی ها و رادیو معارف از حرم حضرت معصومه (ع) اقدام به پخش زنده مراسم احیاء شب های قدر می کنند؛ رادیو تهران نیز مراسم احیاء در حرم امامزاده صالح را پخش می کند.
فراهنگ**9187**1569

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن