تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820208883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فقدان آزمایشگاه، آمادگی برای المپیاد را با مشکل مواجه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برنده مدال برنز جهانی: فقدان آزمایشگاه، آمادگی برای المپیاد را با مشکل مواجه کرد مشهد-ایرنا-برنده مدال برنز جهانی المپیاد زیست شناسی گفت: فقدان آزمایشگاه و تجهیزات آزمایشگاهی مناسب و مورد نیاز، کسب آمادگی مان برای المپیاد جهانی را با مشکل مواجه کرد.


ندا کمندی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: همین فقدان و نبود تجهیزات موجب شد 100 درصد از سایر کشورها در زمینه فعالیت های آزمایشگاهی کم بیاوریم.
وی اظهارکرد: حتی پایین ترین کشورها از امکانات و آمادگی آزمایشگاهی قبل از آغاز المپیاد برخوردار بودند اما متاسفانه ما قبل از عزیمت برای مسابقات حتی یک جلسه تمرین آزمایشگاه نداشته ایم.
این دانش آموز مشهدی گفت : در جریان برگزاری المپیاد نیز مشکلات و نواقص متعدد کشور میزبان از دلایلی بود که خیلی موجب عقب افتادن ما شد.
وی با بیان اینکه فقط با هدف مدال طلا در المپیاد شرکت کردم و اصلا فکر نمی کردم برنز را بگیرم، اظهارکرد:خطاهای بزرگ از جمله فقدان برخی وسایل آزمایشگاهی و تغییر برنامه های برگزاری آزمونها همه و همه از انواعمواردی بود که در اندونزی سبب شد مدال پایین تری را کسب کنیم.
وی افزود: برای مثال در یکی از آزمونهای آزمایشگاهی دو وسیله آزمایشگاه را نداشتم اما هیات ˈ ژوریˈ ایران پیگیری نکرد و یا در تعداد زیادی از آزمونها سووالات فاقد تصویر بود و همه می دانند که سووالات زیست شناسی حتما باید همراه با تصویر باشد.
کمندی تاکید کرد: به نظر می رسد که هیات همراه باید بیشتر از اینها پیگیر حقوق ما و رفع نواقص می بودند که متاسفانه اینگونه نبود و هیات های دیگر کشورها فعال تر عمل می کردند.
وی گفت :دانش آموزان المپیادی به دلیل اینکه در حال کسب آمادگی برای المپیاد هستند،مجاز به عدم شرکت در کلاسهای درس می باشند.
وی افزود: البته ما موظف به شرکت در امتحانات نهایی هستیم ولی من به دلیل درگیری فراوان برای افزایش آمادگی برای شرکت در المپیاد موفق به شرکت در چهار امتحان نهایی خردادماه نشدم و حالا باید در امتحانات پایان شهریور شرکت کنم.
او با بیان اینکه خیلی سخت است که بخواهم برای امتحانات نهایی کسب آمادگی کنم، گفت:چقدر خوب است دانش آموزان المپیادی که کنکور ندارند مشکل شرکت در امتحانات نهایی را هم برایشان هموار کنند تا مشغله ذهنی کمتری داشته باشند.
ندا کمندی دانش آموز مشهدی است که در مقطع پیش دانشگاهی رشته تجربی که موفق شده در بیست و پنجمین المپیاد جهانی زیست شناسی به میزبانی کشور اندونزی موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات برای کشورمان شد.ک/3
7496/659



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن