تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819712825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مقام اقتصادی هرمزگان:اجرای قوانین مربوط به ایثارگران با مشکلاتی مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مقام اقتصادی هرمزگان:اجرای قوانین مربوط به ایثارگران با مشکلاتی مواجه است بندرعباس-ایرنا-مشاورمدیرعامل و مدیر واحد کار و خدمات منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: با توجه به فعالیت 110 شرکت پیمانکاری در این منطقه متاسفانه در مورد اشتغال و استخدام ایثارگران با مشکلات زیادی مواجه هستیم.


به گزارش ایرنا جهانگیر بشکار، دوشنبه در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران استان هرمزگان در بندرعباس بیان داشت: نبود ضمانت اجرایی در زمینه قوانین و مقررات مربوط به اشتغال ایثارگران باعث شده تا سهمیه 30درصدی اشتغال آنان نادیده گرفته شود.
وی اظهار کرد: از 220 نفری که به شرکت های فعال در این منطقه معرفی کرده ایم تنها 20نفر از آنان جذب کار شده اند.
مشاور مدیر عامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس ادامه داد: ظرف شش ماه گذشته تاکنون یکهزار و 210 نفر از افراد جویای کار که تعداد اندکی از آنان را ایثارگران تشکیل می دهند در سامانه اشتغال اداره کار این منطقه ثبت نام کرده اند.
استاندار هرمزگان هم در این نشست گفت: اولویت استخدام در شرکت های دولتی و حتی خصوصی با ایثارگران معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران است .
جاسم جادری ، خطاب به اعضای شورای هماهنگی امور ایثارگران استانداری هرمزگان گفت: اگر دستگاهی را سراغ دارید که سهمیه 30 درصدی در نظر گرفته شده برای اشتغال ایثارگران را رعایت نکرده اند، اطلاع دهید تا این موضوع پیگیری شود.
وی افزود:خود قانون به عنوان ضمانت اجرایی ارائه خدمات به ایثارگران است از این رو با افرادی که خلاف قانون عمل کنند به عنوان متخلف برخورد می شود.
درادامه این جلسه شرکت کنندگان (نمایندگان دستگاه های اجرایی در امور ایثارگران) گزارش هایی را پیرامون مسائل و مشکلات ایثارگران ارائه کردند.
کم توجهی مدیران دستگاه های دولتی به اجرای قوانین اعلام شده در مورد ایثارگران شاغل و حتی نادیده گرفتن آنها از مهم ترین مسائل مطرح شده در این نشست بود.
بر اساس اعلام مشاور استاندار هرمزگان در امور ایثارگران ، هم اکنون چهار هزار و 200 نفر از ایثارگران این استان در دستگاه های دولتی این این منطقه شاغل هستند.ک/2
512/668 /679

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن