تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820260680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عوامل انسانی، وسیله نقلیه و جاده در حوادث جاده ای نقش آفرین هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار سمنان عوامل انسانی، وسیله نقلیه و جاده در حوادث جاده ای نقش آفرین هستند سمنان - ایرنا - معاون عمرانی استانداری سمنان گفت: سه عامل انسانی، وسیله نقلیه و جاده هر کدام به تنهایی در حوادث رانندگی نقش آفرین هستند.


به گزارش ایرنا ، ˈپرهام جانفشان عراقیˈ روز یکشنبه در نشست کمیسیون ایمنی راههای استان سمنان در آغاز دور دوم سفر های تابستانی، هدف اصلی این نشست را هماهنگی بین دستگاه های مرتبط دانست.
وی افزود: برای اینکه جزء برترین استان ها از نظر کاهش حوادث و سوانح جاده ای باشیم باید دستگاه هایی که در خصوص ایمنی جاده ها فعال هستند تلاش مضاعف انجام دهند.
معاون عمرانی استانداری سمنان اظهار داشت: وزارت راه، دستگاه های امدادی و پلیس راه در بازدارندگی حوادث و سوانح جاده ای نقش موثر دارند.
وی گفت: دستگاههای مربوطه باید با هماهنگی و حساسیت برای نجات جان حتی یک انسان تلاش کنند چون نجات جان یک انسان در سوانح از تبعات مرگ و میر می کاهد و بار اجتماعی آن را پایین می آورد.
جانفشان عراقی، بخشی نگری را آفت دستگاه های اجرایی دانست و گفت: باید از بخشی نگری پرهیز کرد و خوشبختانه بخشی نگری در استان سمنان وجود ندارد.
معاون عمرانی استانداری سمنان با تاکید بر اهمیت نصب علائم رانندگی و اینکه گاهی اوقات حتی یک تابلو از سوانح جلوگیری می کند افزود: نباید با جان مردم بازی کرد و در مسیرهای پرتردد نصب علائم هشدار دهند می تواند کارساز باشد.
وی اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل باید ایمن سازی شود و کوچکترین غفلت در ایمنی این ناوگان ممکن است فاجعه به بار آورد.
معاون استاندار سمنان به بازگشایی محور قم به گرمسار اشاره کرد و گفت: محور قم به گرمسار تا پایان شهریور بازگشایی می شود.
رییس پلیس راه استان سمنان نیز در این نشست به اقدامات پلیس راه در ایمنی راه های اشاره کرد و گفت: اعزام نیروهای محسوس و نامحسوس برای برخورد با تخلفات رانندگی یکی از اقدام های پلیس راه این استان است.
سرهنگ ˈعلیرضا رضوی خبیرˈ اعزام پرسنل پلیس راه با لباس مبدل داخل اتوبوسهای مسافربری، اجرای تست اعتیاد و الکل از رانندگان وسایل نقلیه عمومی، توقف خودروهای دارای حرکات مخاطره آمیز را از دیگر اقدامات پلیس راه برشمرد.
وی انتظار از سایر دستگاه ها را در طرح تابستانی ایمن سازی جاده ها، رفع نواقص علائم عمودی و افقی در جاده ها، ساماندهی دست فروشان کنار جاده ای در گرمسار و دامغان، استقرار امداد خودرو، ایمن سازی راههای روستایی، تعیین تکلیف فعالیت های تاسیسات بین دو جاده نام برد.ک/2
1536/599



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن