تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820763337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بستر را برای ارتقای سیستم‌ها فراهم کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بستر را برای ارتقای سیستم‌ها فراهم کنیم
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور اعلام کرد: اگر انتصابات شایسته باشد، مجموعه فرودگاهی می‌تواند به آن افتخار کند.


به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی ایلخانی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارتباطات و ناوبری با اشاره به ماموریت اصلی شرکت فرودگاه‌ها گفت: تجهیز و راهبری فضا و فرودگاه‌های کشور از جمله موضوعات اساسی است که این مجموعه مسئولیت آن را بر عهده گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه ما نیازمند یک جابجایی و تغییر مدیریتی در مجموعه فرودگاهی خود هستیم، گفت: خوشبختانه این برنامه‌ها به‌طور همزمان در حال اجراست به‌طوری‌که هیچ‌کدام براساس نظر شخصی نبوده بلکه با خرد جمعی همچون اعضای هیات مدیره و معاونان فرودگاهی صورت گرفته است.ایلخانی در ادامه مراسم با اشاره به این موضوع که تغییر و تحول باید در مدیران فرودگاهی به‌طور جدی پیگیری شود، افزود: براساس راهبرد ما در هیات مدیره شرکت، افراد با مسئولیت‌پذیری بالا به مردم معرفی خواهند شد.

وی بیان داشت: اعتقاد بنده بر این است که مدیران در موقعیت‌های جدید جابجا شوند تا اثر بخشی لازم را داشته باشند.

ایلخانی افزود: ما آمادگی داریم با مجموعه فرودگاهی به بحث و بررسی مشکلات و مسائل پیش روی فرودگاه‌ها بپردازیم.

××× به عملکرد هیت مدیره افتخار می‌کنم

وی اظهار داشت: اگر انتصابات شایسته باشد، مجموعه ما می‌تواند به این موضوع افتخار کند و من نیز به دلیل عملکرد موفق اعضای هیات مدیره طی این چند ماه و انتخاب آنان به عنوان عضوی در این مجموعه افتخار می‌کنم.

ایلخانی با بیان اینکه توقع من از اداره‌کل ناوبری بیشتر از اینهاست، افزود: باید به مدیرکل جدید کمک کنید تا در آینده‌یی نزدیک شاهد ارتقای سیستم‌ها و تحقق اهداف مورد نظر در این اداره‌کل باشیم.

وی در پایان به امر آموزش توصیه کرد و گفت: فعالیت‌ها در این مجموعه باید به صورت سیستماتیک صورت بگیرد و جامعه متخصصین الکترونیک هم باید در این زمینه همکاری‌های خود را دریغ نکنند.
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن