تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802964263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیعه و سنی سیستان وبلوچستان حمایت از مظلومان فلسطین را فریاد زدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob شیعه و سنی سیستان وبلوچستان حمایت از مظلومان فلسطین را فریاد زدند زاهدان- ایرنا- فریاد حمایت از مظلومان فلسطین مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی روز جهانی قدس پیکره رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی را به لرزه انداخت.


به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف شیعه و سنی که در پیشاپیش آنان نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان، نمایندگان مردم زاهدان و سراوان در مجلس حرکت می کردند، فریاد مظلومیت ملت فلسطین و جنایات صهیونیستها را سردادند.
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فریاد ظلم ستیزی، آزادی خواهی و حمایت از مردم بی گناه و مظلوم فلسطین بویژه غزه، مردم شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه در فضای این استان طنین انداز شد.
اقشار مختلف مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با سردادن شعارهای ˈمرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل، ملت ما بیدار است از اسرائیل بیزار استˈ انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.
مردم مومن و روزه دار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان اعم از کارگران، کارمندان، بازاریان، فرهنگیان، معتمدان، ریش سفیدان و بزرگان قبایل و طوایف، مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی از ساعت 10 و 30 دقیقه امروز در 50 نقطه استان شامل مراکز شهرستان ها، بخش ها و برخی دهستان های بزرگ برای اعلام حمایت از زنان و کودکان بی گناه غزه که زیر موشک های اسرائیلی در حال پرپر شدن هستند به صحنه آمدند.
جنایات و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه بویژه زنان و کودکان و سکوت مجامع بین المللی و سران کشورهای اسلامی خاورمیانه را به قتل گاهی برای مستکبران و صهیونیستها تبدیل کرده است، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی از جمله مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در روز جهانی قدس با در دست داشتن پوسترها، پلاکاردها و پارچه نوشته هایی با مضامین محکومیت جنایات ضدبشری رژیم نامشروع صهیونیستی و سردادن فریادهای ˈالله اکبر مرگ بر اسرائیل، قدس دل تپنده زمین است و اسلام با صهیونیسم همیشه در جهاد استˈ، حمایت شان از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.
یکی از راهپیمایان هدف از حضورش در این خروش مردمی را حمایت از مردم مظلوم و زنان و کودکان بی دفاع غزه که این روزها با جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در حال پرپر شدند هستند، عنوان کرد.
ˈمحمد سلیمیˈ گفت: امروز با مشت های گره کرده و سردادن فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به صحنه آمده ایم را تا به جهانیان نشان دهیم مردم فلسطین تنها نیستند و حامیان سرسخت و مقاومی چون ملت ایران دارند.
یکی از بانوان شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: زنان ایرانی با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب همواره آماده اند همچون دوران هشت سال دفاع مقدس فرزندان رشید خود را در راه دفاع از اسلام و مردم مظلوم فلسطین فدا کنند.
ˈصدیقه میریˈ ادامه داد: مسلمانان باید با حفظ وحدت و همدلی تلاش کنند سایه شوم صهیونیست را با آزادی بیت المقدس و پایان اشغالگری سرزمین های اسلامی از صحنه روزگار محو کنند.
یکی از جوانان شرکت کننده در راهپیمایی نیز گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی که با حمایت همه جانبه قدرت های استکباری دنیا مردم مظلوم و بی دفاع غزه را آماج حملات موشکی قرار داده و از زمین، هوا و دریا با قساوت و درندگی تمام کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین را به جرم مقاومت و دفاع از خانه، عزت و کرامت انسانی خود به خاک و خون می کشد، به هیچ عنوان قابل بخشش نیست.
ˈعلیرضا صوفیˈ با حق دانستن وعده الهی در رابطه با نابودی قدرت های ظالم دنیا افزود: حقیقت آن است که رژیم منفور صهیونیستی در تعلل و رخوت همیشگی اعراب بی مایه و حمایت وقیحانه آمریکا و شرکای اروپایی اش بزودی به مدد خداوند و مقاومت سلحشورانه ملت مقاوم فلسطین از صحنه روزگار محو می شود.
ˈمعصومه جهانبخشˈ یکی دیگر از راهپیمایان گفت: به برکت انقلاب اسلامی و نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل مردم بسیاری از کشورهای اسلامی بر خلاف سران سرسپرده این کشورها جنایات صهیونیست ها را محکوم می کنند و با توجه به این شرایط در آینده ای نه چندان دور این غده سرطانی نابود خواهد شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با تقدیر از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس یادگار جاودان حضرت امام خمینی(ره) است و اگر امروزه در جغرافیای جهان نام فلسطین و هویت این ملت هنوز مشاهده می شود به برکت اعلام روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 1358 است.
حجت الاسلام ˈعباس دانشیˈ افزود: بدون شک اگر حمایت انقلاب اسلامی و نهضت های اسلامی منطقه از ملت فلسطین نبود تاکنون آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به هدف خود در حذف فلسطین و توسعه رژیم اشغالگر قدس رسیده بودند.
وی گفت: امروز ملت مسلمان ایران روز جهانی قدس را به عنوان میراث بزرگ و جاودان حضرت امام خمینی(ره) پاس می دارد و به ویژه امسال که رویداهای فلسطین با خون شهدای غزه جان تازه ای گرفته و اقدامات وحشیانه آمریکا با دست صهیونیسم خشم ملت های مسلمان را برانگیخته است.
وی افزود: آحاد ملت ایران بویژه مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی به ویژه آمریکا زدند.
به گزارش خبرنگاران ایرنا، مردم همیشه در صحنه شهرستان زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران، مهرستان، ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود از مظلومان فلسطین و انزجارشان از جنایات صهیونیستها را به جهانیان اعلام کردند. ک/4
7307/653

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن