تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804302508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت کنندگان در راهپیمایی:آزادی قدس شریف به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob شرکت کنندگان در راهپیمایی:آزادی قدس شریف به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است شهرری- ایرنا- سالهاست آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را طبق فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان روز قدس نامگذاری و همه امت اسلامی یک صدا ضمن اعلان نفرت و انزجار از خوی حیوان صفت اشغالگران غاصب، از حقوق بحق مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین حمایت می کنند.


همه ساله مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی برای حضوری با شکوهتر و گسترده تردر راهپیمایی روز جهانی قدس از روزهای قبل برنامه ریزی کرده و هستند بسیاری از افراد که به گفته خود یک حس خاص آنان را برای دفاع از مظلوم بی اختیار به خیابانها و جمع راهپیمایان کشیده و همراه با امت اسلامی فریاد ˈمرگ بر اسراییلˈ سر می دهند.
اقشارمختلف مردم کوچه و بازار ، پیر و جوان، زن و مرد به فرموده امام راحل صاحبان اصلی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه و گسترده خود به نیابت از مردم مظلوم فلسطین فریاد مرگ بر اسراییل سرداده و حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی را که در سکوت کامل مجامع و سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در حال انجام است به گوش همه ملل آزادیخواه جهان می رسانند.
حضور گرم و هوشمندانه ملت بزرگ ایران اسلامی سکوت معنا دار رسانه های مزدور استکبار را شکسته و روز قدس را به خودی خود به یک رسانه تبدیل کرده تا آنان مجبور به انتشار خبر برگزاری راهپیمایی بزرگ و جهانی قدس شوند.
آری روز قدس یادگار ماندگار امام راحل هم اکنون نماد وحدت امت اسلامی است و آزادی قدس شریف به یکی از مطالبات بر حق مسلمانان جهان تبدیل شده است.
*** روز جهانی قدس نماد وحدت امت اسلامی
نماینده مردم تهران، ری شمیرانات و اسلامشهرگفت: راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان نماد وحدت و همدلی امت اسلامی در جهان تبدیل شده است.
ˈ حسین طلاˈ افزود: شرکت همه گروه های سیاسی در راهپیمایی به نمایش گذاشتن همدلی و وحدت مردم ایران اسلامی در دفاع از مظلومان جهان است.
*** حضور میلیونی ملت ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس سکوت خفت بار مجامعع بین المللی را خواهدشکست
امام جمعه شهرستان ری گفت: حضور با شکوه و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس سکوت خفت بار مجامع بین المللی را خواهد شکست.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی افزود: این حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس رسوایی بزرگی برای مدعیان حقوق بشرغربی درمقابل جنایات انجام شده توسط رژیم صهیونیستی در غزه را نیز دربرابر ملت ها رقم زد.
به گفته وی، انعکاس حضور میلیونی همه ملل آزادیخواه جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس توسط رسانه های آزاده شکست سیاست سکوت رسانه های مزدور استکباری درسانسور و بایکوت جنایات انجام شده صهیونیستی درغزه است و این یعنی مرگ رسانه ای اسراییل.
*** وظیفه انعکاس راهپیمایی روز قدس توسط رسانه های آزاده جهان سنگین تر از گذشته است
معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با توجه به سکوت خبری رسانه های غربی و مزدور وظایف خبرنگاران و رسانه های آزاده جهان سنگین تر از گذشته است.
ˈهدایت الله جمالی پورˈ افزود: استکبار جهانی و لابی صهیونیستی با استفاده از ابزار رسانه به دنبال تغییر جای ظالم با مظلوم است.
وی تاکید کرد: سکوت خبری رسانه های استکباری با هدف حمایت از اعمال جنایات وحشیانه در کشتار کودکان و زنان مظلوم غزه تنها بعض فرو خورده شکست صهیونیست در برابر مقاومت است.
1724

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن