تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819913029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احزاب، ادارات ونهادهای استان قزوین بر شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob احزاب، ادارات ونهادهای استان قزوین بر شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کردند قزوین - ایرنا- ادارات، نهادها، احزاب، تشکل ها و گروههای سیاسی مختلف استان قزوین با صدور بیانیه های جداگانه ای بر شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کردند.


به گزارش ایرنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: روز جهانی قدس به عنوان یادگار حضرت امام (ره)، روز بیداری امت اسلامی و روز نمایش قدرت اسلام است.
در این بیانیه که نسخه ای از آن روز شنبه به ایرنا ارسال شد، آمده است: قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی، سرزمین انبیاء و اولیای خدا است که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای عربی به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطینی مبدل شده و مردم مسلمان روزه دار در جای جای این کره خاکی و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گردهم می آیند تا حقیقت اسلام را به دنیای مرعوب از غوغا سالاری دول غرب نشان دهند.
در بخشی از این بیانیه می افزاید: با توجه به حساسیت روزجهانی قدس امسال همگام با مسلمانان سراسر جهان و ایران اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ، با خلق حماسه سیاسی دیگر و با طنین فریاد حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین، نفرت و انزجار خود را از صهیونیسم و رژیم اشغالگر قدس اعلام کنند.
شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین نیز در بیانیه ای مشترک با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان، از شهروندان فهیم، آگاه، انقلابی و ولایتمدار دارالمومنین قزوین نیز دعوت کرد با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.
همچنین فرمانداری شهرستان قزوین، سازمان جهاد کشاورزی، بسیج دانشجویی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، سپاه صاحب الامر (عج)، شورای اطلاع رسانی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، جمعی از ورزشکاران و هیاتهای ورزشی، حزب مولفه اسلامی، جامعه اسلامی فرهنگیان، کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند، جامعه اسلامی کارگران، کانون هماهنگی انجمن های اسلامی کارخانجات، جامعه اسلامی کارمندان، انجمن اسلامی مدیران، جامعه اسلامی مهندسین، انجمن اسلامی پزشکان، جامعه اسلامی ورزشکاران، جامعه حضرت زینب(س)، جامعه اسلامی اصناف و بازار، دادگستری استان، کانون تربیت اسلامی، انجمن اسلامی اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین هر یک به طور جداگانه با صدور بیانیه ای از مردم مومن و روزه دار استان قزوین دعوت کردند تا با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، از مردم ستمدیده فلسطین و غزه مظلوم حمایت و نسبت به جنایات رژیم سفاک صهیونیستی اعلام انزجار کنند.
همچنین مسیرهای راهپیمایی در قزوین مسیر شماره یک، چهار راه ولی عصر(عج)، خیابان طالقانی، میدان آزادی، مسجدالنبی(ص)، مسیر شماره دو، میدان میرعماد، خیابان نادری، میدان آزادی، مسجدالنبی(ص) و ساعت حرکت راهپیمایان ساعت 10.30 دقیقه اعلام شده است.
7389 / 614

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن