تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819190752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار ایلام برای شرکت در راهپیمایی روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > ایلام
بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار ایلام برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
ایلام - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به همراه استاندار ایلام در بیانیه مشترکی با گرامیداشت روز قدس و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه از مردم همیشه در صحنه استان ایلام برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت کردند.



به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است: سلام بر قدس شریف، سلام بر ناله های مسلمانان مظلومی که در نطفه خفه شده است و سلام بر زنان و کودکان بی دفاع غزّه که ناجوانمردانه در ماه خدا به خاک و خون کشیده می شوند و هیچ صدایی به حمایت آنان از حلقوم مجامع و سازمان های بین المللی بلند نمی شود، سازمان هایی که باید آرمانشان دفاع از مردم و انسان های بیگناه باشد نه سکوت در برابر نسل کشی مسلم صهیونیسم جهانی. امروز با گذشت سال ها از ابتکار راهبردی و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بویژه مردم بی دفاع غزّه در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به یک مطالبه بین المللی تبدیل شده و تلاش استکبار جهانی خصوصا آمریکا و همپیمانانش برای جلوگیری از فراگیر شدن این آرمان و تحمیل سازش بر ملت مظلوم فلسطین در برابر خواسته های رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی را با شکست مواجه کرده است. ما با حمایت از آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در مسئله فلسطین و آزادسازی قدس شریف، خشم و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به رهبری آمریکا و همپیمانانش در حمایت از صهیونیسم جهانی اعلام نموده و از مجامع بین المللی و دولت های اسلامی می خواهیم اقدامی آنی برای جلوگیری از کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزّه به عمل آورند و همچنین از آحاد ملت مسلمان و روزه دار ایران بویژه مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان ایلام دعوت می کند تا به حمایت از فلسطین، آزادسازی قدس شریف و توقف حملات وحشیانه صهیونیست ها به مسلمانان نوار غزّه، حضوری حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس داشته باشند. بیانیه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس  متن این بیانیه بدین شرح است: ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نه یک نامگذاری صرف که بیشتر یک جریان سازی فرهنگی- سیاسی و ترسیم یک راهبرد سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی و طراحی جبهه ضدسلطه در جهان است. روز جهانی قدس، روز جهانی استقامت و ایستادگی حق در برابر باطل و روز مقابله با زورگویان و زراندوزان جهانی است. روزی که نماد آزادي‌خواهي، عدالت طلبي، ظلم ستيزي، وحدت و همدلي جهان اسلام است، تا با خروش يكپارچه عليه ظلم و بيداد پرچم عدالت طلبي را در جهان برافراشته و ظرفيت و توان خويش را به رخ زياده‌خواهان بكشند. امروز ایران در کانون توجه جهان اسلام و نظام بین الملل است، به همان میزان که رفتارهای وحدت بخش دل مومنان و علاقمندان را سرشار از امید می سازد ، به همان میزان رفتارهای تفرقه افکنانه به سردمداران صهیونیسم و سران جریانات تکفیری نیرویی تازه می بخشد. امروز صهیونیست های متجاوز و تکفیری های متحجر همانند دو لبه قیچی، کیان مسلمانان را هدف قرار داده و اتحادی بنیادی میان خود به وجود آورده اند و دل همه پیروان ادیان توحیدی را سر شار از درد و اندوه ساخته‌اند.

شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ایلام با بزرگداشت یاد و خاطره همه شهیدان و مجاهدانی که از بدو اشغال فلسطین مظلوم و محاصره ی بیت المقدس به تکلیف انسانی و دینی خود عمل کرده و از گسترش تجاوزات اشغالگران ممانعت به عمل آورده اند؛ اقدام امام خمینی(ره) را در تعیین جمعه آخر ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس ،حرکتی تاریخی و مدبرانه می داند که اهمیت آن امروز بیش از هر زمان دیگر روشن شده است. این شورا از همه آزادیخواهان و فرهیختگان و آحاد مردم در سراسر جهان خصوصا مردم سرافراز استان ایلام می خواهد تا در این برهه حساس به وظیفه خود در برابر ندای مظلومیت مردم غزه عمل کرده و ضمن بزرگداشت روز قدس، با ارزشهای منبعث از آرمان های انسانی و دینی بشر در طول تاریخ میثاقی دوباره داشته باشند و عرصه تحرک صهیونیسم اشغالگر را بیش از گذشته محدود کنند.  


۱۳۹۳/۵/۱ - ۱۴:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن