تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820538982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوازده روستای کلاله با مشکل تامین آب شرب روبرو هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob دوازده روستای کلاله با مشکل تامین آب شرب روبرو هستند کلاله-گنبدکاووس-ایرنا- مدیر اداره آب وفاضلاب روستایی کلاله،گفت: 12 روستای این شهرستان با مشکل تامین آب شرب روبرو هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈکریم نارویی ˈ روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگاران،افزود: آب شرب بهداشتی این روستاها که فاقد هرگونه منبع تامین آب هستند، بوسیله 5 دستگاه تانکر آبفار تامین و توزیع می شود.
وی گفت: از تعداد 120 روستای این شهرستان، آب شرب 102 روستای بوسیله شبکه های آبرسانی تامین می شود.
مدیر آب و فاضلاب روستایی کلاله افزود: ضمن اینکه آب شرب شش روستای دیگر این شهرستان که در حاشیه شهر کلاله قرار دارند از طریق شبکه آب رسانی آب و فاضلاب شهری تامین می شود.
وی با اشاره به کاهش بارندگی و خشکسالی امسال، از همه مردم خواست: به منظور جلوگیری از جیره بندی آب شرب، نسبت به صرفه جویی در مصرف آب اقدام کنند.
نارویی به مشکلات تامین آب روستاهای شهرستان کلاله اشاره کرد و گفت: بر اساس بررسی های کارشناسی صورت گرفته برای رفع مشکلات تامین و توزیع آب شرب روستاهای این شهرستان بالغ بر 59 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است.
وی افزود: آب شرب روستاهای کلاله از 13 حلقه چاه عمیق و 12 چشمه تامین می شود.
اداره آب وفاضلاب روستایی کلاله، 14 هزار و 254 مشترک دارد که آب شرب بیش از 50 هزار نفر جمعیت این روستاها را تامین می کند.
شهرستان 110 هزار نفری کلاله در شرق استان گلستان قراردارد.
/7478/622/

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن