تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815191853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانی اندیشیدن و منطقه ای عمل کردن ما را از آسیب های نوظهور در امان می دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز ایرانی مطرح کرد؛
جهانی اندیشیدن و منطقه ای عمل کردن ما را از آسیب های نوظهور در امان می دارد
کرج - خبرگزاری مهر: فرماندار کرج با اشاره به اینکه جهانی و ملی اندیشیدن اشکالی ندارد، اعلام کرد: نباید از خاطر دور داشت که باید به صورت منطقه ای و شهرستانی هم بیاندیشیم و عمل کنیم تا جوانان را از آسیب های نوظهور و احتمالی در امان بداریم.



به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار ویژه شهرستان کرج در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان که با حضور مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان البرز و مسئولان مربوطه صبح پنجشنبه برگزار شد، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: بیان نگرانی ها و دغدغه ها در رابطه با امور جوانان که متاسفانه همواره توسط مسئولین دستگاههای مختلف شهرستان صورت می گیرد، نمی تواند به تنهایی راهگشای مسئله ای باشد بلکه ما باید به عنوان اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان و متولیان این حوزه در این زمینه راهکارهای عملی ارائه دهیم. محمد تقی ایرانی در ادامه تاکید کرد: اینکه ما جهانی و یا ملی بیاندیشیم اشکالی ندارد اما قطعا باید به صورت منطقه ای و شهرستانی عمل کنیم و در این راستا نگاه ویژه ای نیز به آسیبهای نوظهور و تشکیل کمیته های تخصصی و علمی برای شناسایی و بررسی این آسیب ها داشته باشیم.

وی تصریح کرد: همه دستگاههای اجرایی وظیفه دارند با توجه به داشتن آمار دقیق و کارهای علمی، اقداماتی که در گذشته انجام نشده را انجام دهد و بر این نکته نیز دقت داشته باشد همانگونه که ما گذشتگان را نقد می کنیم آیندگان نیز ما را نقد و درمورد عملکردمان قضاوت خواهند کرد، پس مسئولیتی سنگین بر دوش ما خواهد بود.
  ساماندهی امور جوانان باید در قالب یک طرح ملی انجام شود ایرانی یادآور شد: با تشکیل کمیته های مختلف و انتصاب اعضای هر کدام از آنها موضوعات را به صورت دقیق و تخصصی تر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

این مسئول افزود: علیرغم وجود تمامی مشکلات باید به مردم و جوانان امید داد و از بیان مسائل ناامید کننده و یاس آور خود داری کرد که به یاری خداوند و تلاش همه مسئولان و عموم مردم جامعه آینده ای درخشان برای این شهرستان و کل کشور رقم بخورد. در ادامه جلسه رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این مطلب اظهار داشت: اعتقاد دارم ساماندهی امور جوانان کاری نیست که بتوان توسط یک گروه یا یک ارگان صورت پذیرد بلکه به عنوان طرحی ملی باید از توان، ظرفیت، امکانات و حمایت همه دستگاهها برخوردار باشد که این امر باید توسط جمع حاضر انجام گیرد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: هم اکنون 22 ارگان موظف به ارائه خدمات به نسل جوان و در این زمینه فعال و مسئول هستند که در این بین اداره کل ورزش و جوانان مسئولیت دبیری و هماهنگی این بخش را بر عهده دارد.
  داشتن اوقات فراغت سالم نیاز جوانان است وی ادامه داد: اگر میخواهیم امورات جوانان به نتیجه مناسبی ختم شود باید به صورت تیمی و با همکاری و هماهنگی کامل عمل کنیم که قطعا چنانچه دست به دست هم ندهیم کاری از پیش نخواهد رفت و این طرح نیز تنها به صورت شعاری و نمادین باقی خواهد ماند.

این مسئول بیان کرد: اگر امورات جوانان به شکل جدی رسیدگی نشود و در این زمینه اقدامات اساسی صورت نگیرد، تهدیدات و زیان های آن گریبانگیر تمامی ارگانها خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: داشتن اوقاف فراغت سالم یکی از نیازهای مهم جوانان امروز است و قطعا انجام خدمت و کار کردن برای جوانان عبادتی بزرگ است که آثار و برکات آن کل جامعه را در بر خواهد گرفت. گل محمدی در پایان اظهار داشت: از زحمات دکتر ایرانی فرماندار محترم شهرستان، معاونین فرمانداری، تمامی اعضای حاضر در جلسه و دستگاههای مربوطه و همچنین از تلاشهای مسئولان و پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج کمال تشکر را دارم و امیدوارم تشکیل این ستاد باعث کم تر شدن مشکلات جوانان و کمک به ساختن جامعه ای شاداب تر و سالم تر شود.
 


۱۳۹۳/۵/۲ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن