تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798401473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ژرمن ها با گل گوتزه چهارمین قهرمانی جام جهانی را کسب کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014؛ ژرمن ها با گل گوتزه چهارمین قهرمانی جام جهانی را کسب کردند تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال آلمان با برتری مقابل آرژانتین در دیدار نهایی جام جهانی 2014 برزیل به مقام قهرمانی جام بیستم دست یافت.


به گزارش ایرنا، این دیدار بامداد روز دوشنبه در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار شد و ژرمن ها با گل دقیقه 113 ماریو گوتزه مقابل آلبی سلسته پیروز شدند و برای چهارمین بار قهرمان جام جهانی شدند.
در دقایق ابتدایی این دیدار شاگردان «یوآخیم لوو» در تیم آلمان بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و آرژانتینی ها چشم به ضدحملات داشتند که تلاش های دو تیم نتیجه ای نداشت.
در دقیقه 20 برای تیم آرژانتین بهترین موقعیت به دست آمد. در این لحظه «گونزالو هیگوایین» مهاجم آلبی سلسته از روی اشتباه مدافع آلمان صاحب موقعیت تک به تک با دروازه بان شد که این موقعیت مناسب گلزنی را با بی دقتی از دست داد.
در دقیقه 30 تیم آرژانتین توسط هیگوآین به گل رسید اما داور بازی با اعلام آفساید، این گل را مردود دانست.
در دقیقه 36 ضربه زیبا و بغل پای شورله که جایگزین کرامر شده بود در محوطه جریمه تیم آرژانتین توسط رومرو سنگربان آرژانتین دفع شد و داور بازی هم به دلیل حضور مسعوت اوزیل مقابل چشمان رومرو آفساید اعلام کرد.
در دقیقه 40، لیونل مسی با نفوذ در محوطه جریمه تیم آلمان موقعیت گلزنی به دست آورد اما بوآتنگ مدافع تیم آلمان مانع گلزنی فوق ستاره آرژانتین شد.
در دقیقه 44 ضربه سر هوملس به تیرک دروازه تیم آرژانتین خورد تا یکی از بهترین موقعیت های آلمان از دست برود و آرژانتینی ها با خوش شانسی دروازه خود را بسته ببینند.
در دقیقه آغازین نیمه دوم تیم آرژانتین با فرار لیونل مسی از بین مدافعان صاحب موقعیت تک به تک گلزنی با دروازه بان آلمان شد که ضربه مسی با بی دقتی به بیرون رفت.
در ادامه دو تیم بازی ضعیف تری نسبت به نیمه نخست به نمایش گذاشتند و در این بین حملات نصفه و نیمه ای روی دروازه یکدیگر خلق کردند که هیچیک نتیجه بخش نبود و بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا کار به وقت های اضافی کشیده شود.
درنیمه نخست وقت اضافه نیز دو تیم بازی محتاطانه ای به نمایش گذاشتند و به رغم برتری نسبی تیم آلمان گلی از خط دروازه ها عبور نکرد.
در نیمه دوم وفت اضافه نیز تیم آلمان نسبت به آرژانتین برتر بود تا اینکه در دقیقه 113 توسط ماریو گوتزه به گل رسید.
در این لحظه گوتزه توپ ارسالی به محوط جریمه آرژانتین به زیبایی کنترل کرد و با ضربه دقیق گل شادی بخش ژزمن ها را به ارمغان آورد.
در ثانیه های پایانی بازی تیم آرژانین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که لیونل مسی این ضربه را هدر داد و آلمانی ها قهرمان جام بیستم شدند.
قضاوت این مسابقه بر عهده نیکولا ریتزولی ایتالیایی بود.
«یوآخیم لوو» سرمربی تیم ملی آلمان برای این مسابقه از ترکیب مانوئل نویر، متس هوملس، جروم بواتنگ، هوودس، فیلیپ لام (کاپیتان)، کریستوف کرامر (از دقیقه 31 آندره شورله)، شواین اشتاینگر، تونی کروس، مسعوت اوزیل(از دقیقه 118 مرتاساکر)، توماس مولر و میرسلاو کلوزه (از دقیقه 88 ماریو گوتزه) استفاده کرد.
تا دقایقی پیش از آغاز این مسابقه سامی خدیرا در فهرست اصلی بازیکنان آلمان حضور داشت اما هنگام گرم کردن دچار مصدومیت شد و «کریستوف کرامر» به جای وی به میدان رفت.
کرامر نیز در دقیقه 31 بازی دچار مصدومیت شد و جای خود را «آندره شورله» داد.
«آلخاندرو سابه یا» سرمربی تیم آرژانتین نیز برای این مسابقه از رومرو، گارای، پابلو زابالتا، انزو پرز (از دقیقه 86 فرناندو گاگو)، گونزالو هیگواین (از دقیقه 77 رودریگو پالاسیو)، لیونل مسی (کاپیتان)، خاویر ماسکرانو، دیمیکلیس، روخو، بیگلیا و لاوتزی (از دقیقه 46 آگوئرو)استفاده کرد.
تیم ملی فوتبال آرژانتین پیش از این 4 بار در دیدار نهایی جام جهانی حضور یافته بود که دو بار در سال های 1978 و 1986 به مقام قهرمانی رسید و در سال های 1930 و 1990نایب قهرمان شد.
تیم ملی فوتبال آلمان پیش از این و با احتساب نتایج آلمان غربی سابق، 7 بار به دیدار نهایی جام جهانی صعود کرده که در 3 دوره در سال های 1954، 1974 و 1990 به مقام قهرمانی جام جهانی دست یافت و در سال های 1966، 1982، 1986 و 2002 نایب قهرمان شد.
ورزشی(2)**7537**1590

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن