تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماز جمعه عامل وحدت ، برادری و از شئونات حاکمیت دینی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نماز جمعه عامل وحدت ، برادری و از شئونات حاکمیت دینی است ایلام- ایرنا- امام جمعه دهلران نماز جمعه را عامل وحدت ، برادری و آنرا از شئونات حاکمیت دینی دانست.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» روز پنجشنبه به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه اظهار کرد: نماز جمعه از شئونات حاکمیت دینی است که از صدر اسلام مورد توجه پیامبران و امامان بوده است.
وی افزود: حضور در نماز جمعه باعث تقویت روحیه وحدت و برادری و بخشش گناهان می شود.
امام جمعه دهلران نماز جمعه را حج فقرا دانست و یادآور شد: سنگر نماز جمعه در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در پشتیبانی، اعزام نیروها و جمع آوری کمک های مردمی داشت و امروز نیز به عنوان یک ظرفیت مهم پشتیبان نظام و عامل افزایش بصیرت و وحدت در جامعه است.
موسوی تاکید کرد: نماز جمعه میعادگاه عاشقان، پیوند امامت و امت، عامل تقویت نظام، الفت قلبها، ناامیدی دشمنان و سمبل وحدت و برادری است.
وی نماز جمعه را از تریبون های فرهنگی دانست و بیان کرد: این تربیون همواره منشا خیر و برکت و عامل نشر معارف دینی و الهی در جامعه است.
امام جمعه دهلران گفت: سال 73 نخستین نماز جمعه در دهلران اقامه شد و این نشان از تدین مردم شهید پرور دهلران و احساس نیاز آنها به امامت جمعه بود.
موسوی به حضور گسترده مردم این شهرستان در آیین های و مناسبت های مختلف اشاره و اضافه کرد: نماز جمعه دهلران در کشور مطرح است و این نشان وحدت، بصیرت و اعتقاد و التزام مردم این دیار به ولایت، دین و معنویت است.
وی گفت: نماز جمعه بستر و ظرفیت خوبی است که مسوولان می توانند از آن برای بیان خدمات نظام و دولت به مردم استفاده و اطلاع رسانی کنند.
امام جمعه دهلران بر ضرورت احداث مصلی جمعه در این شهرستان تاکید کرد و گفت: با توجه به حضور مردم در نماز جمعه و سایر آیین ها، احداث مصلی از نیازهای این شهرستان است که امیدواریم مسوولان در واگذاری زمین، تخصیص بودجه و شتاب بخشی در عملیات اجرایی آن تلاش کنند. ک/2
7175/540

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن