تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814052131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رودي گارسيا: بن‌عطيه و ليائيچ در رم مي‌مانند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رودي گارسيا: بن‌عطيه و ليائيچ در رم مي‌مانند
رودي گارسيا، سرمربي رم، تاکيد کرد که اين باشگاه در اين تابستان ستاره هايي مانند مهدي بن عطيه و آدم ليائيچ را از دست نخواهد داد.

 جالوروسي در تابستان سال گذشته بازيکناني مانند اريک لاملا، پابلو اوسوالدو و مارکينيوس را از دست داد اما در نهايت توانست در سري آ به عنوان نايب قهرماني برسد. اين موفقيت باعث شد تا توجهات به ستاره اين تيم مانند بن عطيه و ليائيچ جلب شود اما گارسيا تاکيد کرد که آنها در فصل پيش رو هم براي رم بازي خواهند کرد.

او به خبرنگاران گفت:" بن عطيه با رم قرارداد دارد و براي رم بازي خواهد کرد. باشگاه با همه بازيکنان، نه تنها او، صحب خواهد کرد. اما او به هر حال خواهد ماند. هدف اصلي من، حفظ بازيکنان اصلي تيم است که ليائيچ هم يکي از آنها محسوب مي شود."

رم در فصل پيش رو علاوه بر سري آ، بايد در ليگ قهرمانان اروپا هم بازي کند؛ رقابت هايي که گارسيا تاکيد کرد شاگردان آماده حضور در آن هستند.

" فصل آينده فشار بيشتري به تيم وارد خواهد شد. ما مي دانيم که دراين فصل به تعهد و سخت کوشي بيشتري نياز داريم اما ما از بيرون فشاري احساس نمي کنيم. ما تيم جاه طلبي هستيم. بايد ببينيم چه اتفاقي رخ خواهد داد."



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/05/01 20:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن