تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819920450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمبولانس های اورژانس 115 در مبادی ورودی حرم مطهر رضوی مستقر می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آمبولانس های اورژانس 115 در مبادی ورودی حرم مطهر رضوی مستقر می شوند مشهد - ایرنا - مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همزمان با شب های قدر چهار دستگاه آمبولانس اورژانس 115 در مبادی ورودی حرم مطهر رضوی مستقر می شوند.


دکتر رضا وفایی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اقدام با هدف امداد رسانی حوادث احتمالی با توجه به حضور بسیار شهروندان و زائران در حرم مطهر رضوی برای شرکت در مراسم ویژه شب های قدر انجام می شود.
وی زمان استقرار آمبولانس های اورژانس 115 در اطراف حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) طی شب های قدر را از ساعت 16 تا سحر عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به همکاری اورژانس 115 در ارائه خدمات درمانگاهی با هماهنگی دارالشفای حضرت در صحن های متبرک حرم مطهر رضوی از آمادگی برای ارائه خدمات در شب های قدر ماه مبارک رمضان در تمام پایگاههای اورژانس این استان خبر داد.
وی گفت: در این ایام پایگاههای اورژانس زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، نیشابور، گناباد، سبزوار، تربت حیدریه و تربت جام نیز برای ارائه خدمات در آمادگی کامل هستند.
7487 /664

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن