تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820100273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صوت دلنشین قاریان و موذنان بین‌المللی در حرم مطهر رضوی طنین‌انداز می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با فرا رسیدن ماه نزول قرآن؛ صوت دلنشین قاریان و موذنان بین‌المللی در حرم مطهر رضوی طنین‌انداز می‌شود خبرگزاری پانا: همزمان با فرا رسیدن ماه نزول قرآن، تلاوت قرآن و اقامه اذان سه افق شرعی مشهد مقدس، توسط قاریان ممتاز بین‌المللی، در جوار بارگاه ملكوتی ثامن‌الائمه(ع) طنین‌انداز می‌شود.
۱۳۹۳ دوشنبه ۹ تير ساعت 10:54



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، رئیس اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی با بیان این مطلب عنوان كرد: همه روزه قرائت قرآن و اقامه اذان افق‌های صبح، ظهر و مغرب در دارالقرآن‌ الکریم آستان قدس رضوی توسط قاریان ممتاز بین‌المللی تلاوت می‌شود.   مهدی لسانی اظهار داشت: در این محافل، موذنان کشوری و بین‌المللی همچون محمدی، تقی‌پور، سادات‌فاطمی، احمدی، کاشفی، مشمول و جاویدی، قاریان و موذنانی هستند که در سه افق‌ شرعی مسئولیت اقامه اذان را بر عهده دارند. وی همچنین رضا عابدین‌زاده، پناهی، عباسی، پنجه، حسینی، پوركویر، مشمول و ... را قاریان و مرتلان قرآن مجید در این ایام ذکر کرد. لسانی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: همه روزه محفل قرآنی ویژه بانوان نیز با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور ثامن‌الحجج(ع) از ساعت 30/9 الی 30/10 در محل دارالقرآن‌‌الکریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود که در این محفل، قرائت یک جزء قرآن کریم توسط قاریان ممتاز خواهر تلاوت می‌شود.   یادآورمی شود، عموم علاقمندان به قرآن کریم می‌توانند در این مراسم معنوی حضور یافته و از تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم بهره‌مند شوند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن