تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802424450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو هزار روزه اولی ، جشن تکلیف خود را در حرم مطهر رضوی جشن می گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو هزار روزه اولی ، جشن تکلیف خود را در حرم مطهر رضوی جشن می گیرند مشهد – ایرنا – معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان ، جشن روزه اولی ها برای دو هزار دانش آموز دختر و پسر که به سن تکلیف رسیده اند در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈسید جلال حسینیˈ روز سه شنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: این جشن در پایان هفته جاری در پنج نوبت ویژه دختران 9 ساله و پسران 15 ساله مشهدی در نمایشگاه محصولات آستان قدس رضوی در باب الجواد (ع) برگزار می شود که این دانش آموزان یک روز از ماه رمضان را افطار مهمان سفره امام رضا (ع) خواهند بود.
وی با اشاره به برنامه های آستان قدس رضوی در ماه رمضان گفت: برگزاری 500 جلسه بیان احکام عمومی، 200 برنامه احکام خواهران با موضوعات اخلاق در قرآن، نهج البلاغه، شرح ادعیه، شرح دعای ابوحمزه ثمالی و افتتاح، سبک زندگی قرآنی با حضور مبلغان برجسته از جمله این برنامه هاست.
وی اظهار کرد: در ماه رمضان امسال نجوا و مناجات خوانی بویژه مناجات سحر از ساعت یک بامداد تا زمان اذان صبح در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
وی قرائت دعای مجیر در روزهای 13 تا 15 رمضان، برگزاری 240 جلسه قرائت زیارت امین الله پس از اقامه نمازهای یومیه در همه رواق ها و شبستان های حرم، 180 گفتمان دینی، 950 جلسه حلقه معرفت، 25 جلسه فقه و اخلاق به صورت روزانه از دیگر برنامه های آستان قدس در ماه رمضان است.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: هشت دفتر پاسخگویی حضوری به زائران و برقراری ارتباط با سامانه های تلفنی 32020 و پیامکی 300032020 در شبانه روز آماده پاسخگویی به زائران و مجاوران است.
وی افزود: در ماه رمضان هر روز از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر زائران و مجاوران می توانند با مراجعه به مرکز مشاوره دینی آستان قدس رضوی مسائل شرعی خود را به کارشناسان مطرح کنند.
وی ارایه خدمات شبانه روزی و آموزشی به کاروانهای زیارتی دانش آموزی و دانشجویی در رواق دارالهدایه را از دیگر برنامه های حرم رضوی در ماه رمضان برشمرد.
معاون آستان قدس رضوی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال کتابˈامام رضا (ع) و ماه رمضانˈ در پنج هزار نسخه برای نخستین بار منتشر می شود، همچنین کتابهای ˈضیافت ابرارˈ، ˈ40 حدیث در سیره پیغمبرˈ و ˈرهیافت و احکام روزهˈ در این ایان تجدید چاپ خواهند شد.
حسینی اظهار کرد: برنامه های لیالی قدر از ساعت 21:30 تا 1 بامداد در حرم رضوی برگزار می شود که مداحان برجسته ای مانند قانع، حیدرزاده، سروری و میرداماد و حجت الاسلام مؤمنی، رفیعی و میرباقری به ترتیب در شبهای 19 ،21 و 23 این ماه مبارک قرائت دعای جوشن کبیر و سخنرانی و روضه خوانی را بر عهده خواهند داشت.
وی بیان کرد: رمضان امسال سلسله نشست هایی با موضوعات جریان تکفیری، فتنه، وحدت مسلمانان حول محور تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره روشنگری مسائل سیاسی جهان اسلام را با حضور اساتید برجسته همچون ولایتی، آصفی، اراکی، کعبی و غیره تحت عنوان کلی همایش ˈجهان اسلام در عصر حاضر در سایه سیره معصومین (ع)ˈ در حرم رضوی برگزار می شود.
وی افزود: در ماه رمضان از نرم افزارهای قرآنی ˈکلید سعادتˈ به نشانی (www.razavitv.aqi.ir) رونمایی می شود که تمام جلسات و نشست های ویژه این ماه در این سایت قابل تماشا خواهد بود.
وی بیان کرد: رمضان امسال برنامه های ویژه ای برای زائران عرب، اردو و آذری زبان و سایر زبانهای زنده دنیا پیش بینی شده که شامل 104 برنامه مجزا از جمله حلقه معرفت، جلسات ترتیل و تفسیر قرآن کریم، خدمات تربیتی و غیره می باشد و همچنین بسته های فرهنگی به سه هزار زائر غیر ایرانی و ایرانی مقیم خارج اهدا می شود.
وی ادامه داد: جمعه هفته جاری مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان پس از اقامه نماز مغرب و عشا و با حضور حجت الاسلام فرحزاد در حرم رضوی برگزار و زائران و مجاوران با احکام ورود به این ماه مبارک آشنا می شوند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: در ماه رمضان تماشای برنامه های تفسیر، جلسات قرآنی و غیره از طریق سایت www.razavi.ir قابل مشاهده بوده و امکان زیارت مجازی و نیابتی از طریق همین سایت مسیر است.
7489/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن