تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801770884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محفل قرآنی جهان اسلام با حضور 500 هزار نفر در حرم منور رضوی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

محفل قرآنی جهان اسلام با حضور 500 هزار نفر در حرم منور رضوی برگزار می شود مشهد - ایرنا - رییس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: در شب 23 ماه رمضان محفل بزرگ قرآنی جهان اسلام با حضور 500 هزار نفر در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.


به گزارش ایرنا، ˈمهدی لسانیˈ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برنامه های شب بیست و سوم ماه رمضان مصادف با 29 تیر ماه در صحن جامع رضوی و کلیه اماکن متبرکه حرم مطهر حضرت رضا (ع) از طریق تلویزیون های پهن پیکر برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: تلاوت سوره های مبارکه روم و عنکبوت توسط قاریان ممتاز بین المللی از برنامه های شب 23 ماه رمضان خواهد بود.
وی در تشریح برنامه های قرآنی ماه رمضان امسال گفت: تشکیل محافل انس با قرآن در جوار عترت، نشست های تلاوت، تدبر و تفسیر قرآن با حضور قاریان ممتاز و بین المللی، شرکت در نمایشگاه قرآن و عترت، برگزاری کلاسهای آموزشی قرآن در رشته های روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، انتشار کتاب و جزوات آموزشی قرآن و حدیث مهمترین برنامه های قرآنی ماه رمضان این مرکز را شامل می شود.
وی با بیان اینکه تلاوت قرآن بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان است، گفت: تاکنون 10 هزار نفر در کلاس های روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ و مفاهیم قرآنی این نهاد ثبت نام کرده اند که این کلاس ها در ماه رمضان در دارالقرآن الکریم، سردرب غربی صحن جامع و مساجد سطح شهر مشهد زیر نظر اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی برپا می شود.
وی گفت: روزانه 11 برنامه ترتیل قرآن در حرم مطهر رضوی اجرا می شود که براساس پیش بینی های انجام گرفته در ماه رمضان این برنامه ها 400 هزار مخاطب خواهد داشت.
وی افزود: برنامه های ترتیل قرآن هر روز ماه مبارک رمضان در رواق غدیر، صحن آزادی، دارالرحمه، دارالقرآن، دارالهدایه، رواق بزرگ امام خمینی (ره)، کتابخانه آستان قدس رضوی، صحن هدایت و صحن رضوان به ترتیب در ساعات بعد از نماز صبح، یک ساعت بعد از نماز صبح، ساعت شش صبح، ساعت 9.30 صبح، ساعت 10 صبح، ساعت 10.30 صبح، بعد از نماز ظهر، بعد از افطار ویژه برادران در صحن هدایت و ویژه خواهران در صحن رضوان برگزار می شود.
رییس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: در ماه رمضان ترتیل قرآن کریم در صحن آزادی از شبکه یک سیما و در رواق امام خمینی (ره) نیز از شبکه قرآن پخش خواهد شد.
لسانی حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس با محوریت ˈسبک زندگی قرآنیˈ را از دیگر فعالیتهای اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی عنوان کرد.
وی گفت: این اداره هر ساله با داشتن غرفه های متنوع و جذاب، علاوه بر ارایه محصولات فرهنگی به بازدیدکنندگان ،به دنبال ارتباط مستمر قرآنی با مخاطبان از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی، بازیهای قرآنی و برگزاری مسابقات است.
وی ادامه داد: در این کارگاه ها برنامه های مختلف قرآنی ویژه کودکان شامل نیایش، نماز، قصه ائمه معصوم (ع)، آموزش حفظ سوره، نمایش عروسکی، آموزشی کاردستی، فعالیت گروهی، شعر و سرود اجرا می شود.
وی گفت: سلسله نشست ها و جلسات سخنرانی تدبر و تفسیر قرآن از جمله برنامه های شاخصی است که در تمامی ایام ماه مبارک رمضان به ویژه پس از افطار در حرم رضوی برگزار می شود.
وی افزود: این نشست ها در رواق بزرگ امام خمینی (ره) ساعت 11 با سخنرانی آقایان حجت الاسلام والمسلمین حسینی اراکی، ماندگاری، میرباقری و دارالقرآن الکریم در ساعت 11.30 با سخنرانی آقایان حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده، تولایی، صفاجو، مهریزیان و حسنی برگزار می شود.
لسانی ادامه داد: برنامه ˈدرس هایی از قرآنˈ نیز با حضور حجت الاسلام و المسلمین ˈمحسن قرائتیˈ یک ساعت بعد از افطار در صحن جامع رضوی برگزار می شود.
وی گفت: برنامه های قرآنی حرم مطهر رضوی را بیش از 150 قاری و حافظ بین المللی قرآن کریم از جمله آقایان روغنی، جاویدی، سید جواد حسینی، مشمول، شاکرزاده، شفیعی و مومنی و غیره اجرا خواهند کرد.
7489/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن