تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819142507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفتمین چاپ خاطرات خودنوشت سعید تاجیک منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob کوتاه از حوزه نشر هفتمین چاپ خاطرات خودنوشت سعید تاجیک منتشر شد تهران - ایرنا - چاپ هفتم خاطرات خودنوشت سعید تاجیک با عنوان جنگ دوست داشتنی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، کتاب خاطرات سعید تاجیک با عنوان جنگ دوست داشتنی که برای اولین بار در سال 1387 توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده بود به هفتمین چاپ خود رسید.
این کتاب خاطرات خودنوشته سعید تاجیک، نویسنده جوان و رزمنده جبهه های جنوب است که به صورت داستان روایی تهیه شده و هم اکنون به هفتمین چاپ رسیده است.
چاپ هفتم این کتاب در 551 صفحه به همرا ضمیمه ای از عکس های شخصیت ها و از سوی دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری چاپ شده است. این کتاب با قیمت 19900 تومان، شمارگان 2500 نسخه و در قطع رقعی منتشر شده است.

**جشنواره بادبادک ها را در سروش کودکان ببینید
شماره ی 272 ماهنامه سروش کودکان ویژه مرداد ماه 93 برای کودکان 7 تا 11 ساله منتشر و روی پیشخوان مطبوعات سراسر کشور قرار گرفت.
در بخش صبحانه، شعرهای رنگ هلو از نوشین نوری، گل من سروده ی سعیده موسوی زاده، شبگرد آسمان از مه سیما سهرابی، شعر خروس» طاهره اکرمی و باد سرودهی علیرضا پورحسن فلاحیه منتشر شده است که دنیای کودکان را با زیبایی شعر آشنا می کند. در این بخش همچنین داستان خواندنی چه سفری به قلم محمدرضا یوسفی، قصه نمایش چیتا و حلزون از حسین فدایی حسین و داستان جذاب دیگری از مجموعه ماجراهای دزدان دریایی با عنوان طوطی دزدهای دریایی ترجمه معصومه پیرانی و فراموش کار به قلم سیدمحمد مهاجرانی چاپ شده است.
صفحات نخستین بخش ناهار با یک حدیث زیبا از امام علی (ع) شروع می شود و یار مهربان اینبار داستانی از یک بلبل خوش صدا را روایت می کند. بخش بخوان و بدان با عنوان دوچرخه مطالب جذابی را د رمورد اولین دوچرخه ساخته شده در جهان بیان می کند و ماجراهای جالب در مورد دوچرخه را روایت می کند.

**انتشارات سروش با پنج کتاب به دنیای قصه ها قدم گذاشت
انتشارات سروش بسته کتاب داستان های خود را برای مطالعه علاقمندان به ویژه کودکان و نوجوانان معرفی کرد.
سه کتاب چاپ اول با نام های حرف های خوب نوشته کارل نوراک و ترجمه مهناز عسگری ، دنیا می خواد به دنیا بیاد! نوشته مجید راستی، سیب خورها، گلابی خورها، آلوخورها، تمشک خورها نوشته منوچهر اکبرلو، و دو کتاب تجدید چاپ با نام های گلدان پشت پنجره نوشته نقی سلیمانی و کوگار، شیرکوهی نوشته چستر آرون و ترجمه حسین ابراهیمی ، توسط انتشارات سروش عرضه شده است.
فراهنگ (2) ** 9252 ** 1569

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن