تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813170979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوريان: در اينچئون هم مي‌توانم کشتي بگيرم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سوريان: در اينچئون هم مي‌توانم کشتي بگيرم
دارنده 6 مدال طلاي جهان و المپيک در کشتي فرنگي مي‌گويد توانايي اين را دارد که هم در مسابقه‌هاي جهاني و هم در بازي‌هاي آسيايي به روي تشک برود.

حميد سوريان درخصوص کسب مدال طلا در وزن 66 کيلوگرم در جام پيتلاسينسکي لهستان اظهار کرد: اين مسابقه‌ها در سطح بين‌المللي برگزار شد و به منزله ديدارهاي تدارکاتي براي حضور در مسابقه‌هاي جهاني و بازي‌هاي آسيايي بود. با توجه به زمان کمتر از 2 ماه مانده تا مسابقه‌هاي جهاني و بازي‌هاي آسيايي اين مسابقه‌ها باعث شد به خوبي با نقاط ضعف و قوت خودم آشنا شوم و ان‌شاءالله در فرصت باقي مانده بتوانم با تمرين‌هاي منسجم با آمادگي کامل در رقابت‌هاي پيش رو حاضر شوم.

به نقل از ايسنا، دارنده 6 مدال طلاي جهان و المپيک درباره علت تصميم يکباره براي کشتي در يک وزن بالاتر در اين مسابقه‌ها نيز خاطرنشان کرد: اينکه به يکباره تصميم گرفتم در وزن 66 کيلوگرم کشتي بگيرم به دليل آسيب ديدگي از ناحيه دستم بود و به اين دليل که در فشار تمرين‌ها بوديم، اگر مي‌خواستم وزن کم کنم احتمال داشت آسيب ديدگي‌ام تشديد شود و در نهايت با هماهنگي کادر فني، بنا شد در وزن 66 کيلوگرم تورنمنت لهستان به روي تشک بروم. البته مهم حضورم در اين مسابقه‌ها بود تا بتوانم به خوبي با نقاط ضعف و قوتم آشنا شوم تا در مسابقه‌هاي مهم‌تر نقاط ضعفم را بهبود ببخشم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا در ادامه نيز قصد داريد در وزن 66 کيلوگرم کشتي بگيريد يا خير گفت: مطمئنا در همان وزن 59 کيلوگرم به کشتي خود ادامه مي‌دهم. کشتي در وزن 59 کيلوگرم براي من راحت است و مي‌توانم عملکرد خوبي داشته باشم چرا که وزن اضافي زيادي ندارم. با توجه به اينکه عمر قهرماني زيادي طولاني نيست تصميم ندارم در وزن جديد کشتي بگيرم.

سوريان درخصوص آيا اين صحبت‌ها نشان دهنده خداحافظي زودهنگام شما از دنياي حرفه‌اي کشتي است گفت: هنوز تصميمي براي خداحافظي از کشتي نگرفته‌ام و اينکه چه زماني بخواهم اين کار را انجام دهم مشخص نيست. آن چيزي که برايم بسيار مهم است اين است که تا زماني که توانايي داشته باشم و جسمم در ميدان مسابقه من را ياري دهد، با قوت به کار خود ادامه مي‌دهم چرا که سوريان متعلق به کشتي است و از کودکي به کشتي عشق مي‌ورزيدم. فکر مي‌کنم تاکنون نيز خدمات خوبي براي کشتي ايران داشته‌ام و تا جايي که احساس کنم نماينده خوبي براي مردم ايران خواهم بود، به کشتي ادامه مي‌دهم.

ملي‌پوش فرنگي ايران در خصوص تصميم کادر فني مبني بر حضور نيافتن کشتي گير وزن 59 کيلوگرم در بازي‌هاي آسيايي اظهار کرد: در جريان اين تصميم نيستم. من مجري تصميم‌هاي کادر فني هستم و هر تصميمي که آن‌ها بگيرند به آن احترام مي‌گذارم. وظيفه من کاملا تعريف شده است و تنها به فکر انجام تمرين‌هاي منظم و منسجم هستم. هرچه آن‌ها صلاح بدانند من انجام مي‌دهم. البته فکر مي‌کنم مسابقه‌هاي جهاني بسيار مهم است و از سطح بالاتري برخوردار است. در مجموع ما دو رقابت بسيار سخت را در پيش رو داريم. اگر صلاح باشد من فقط در مسابقه‌هاي جهاني به ميدان بروم به آن گردن مي‌گذارم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا توان اين را داريد که هم در مسابقه‌هاي جهاني و هم در بازي‌هاي آسيايي به ميدان برويد گفت: ان‌شاء الله شرايط به گونه‌اي پيش برود که من بتوانم در هر دو رويداد به ميدان بروم و براي کشورم افتخار آفريني کنم. من توان حضور در هر دوي اين مسابقه‌ها را دارم و از آنجا که نبايد وزن زيادي کم کنم مي‌توانم در هر دو حضور داشته باشم. ان‌شاءالله شرايط تيم ملي در مجموع روز به روز بهتر شود و مردم نيز ما را از دعاي خير خود محروم نکنند تا بتوانيم با دست پر به ميهن بازگرديم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/05/01 12:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن