تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدولی به مدال برنز رقابت های کشتی فرنگی جهان بسنده کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob عبدولی به مدال برنز رقابت های کشتی فرنگی جهان بسنده کرد تهران- ایرنا- کرامت عبدولی به مدال برنز وزن 58 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان که از صبح سه شنبه به وقت محلی در شهر هومنه اسلواکی آغاز شده است، دست یافت.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 58 کیلوگرم کرامت عبدولی در دور اول با نتیجه 10 بر 2 از سد آمانتور اسماعیل اف از قرقیزستان گذشت. وی در دور بعد مقابل گئورگی کورتانیدزه از گرجستان در یک مبارزه نزدیک و دیدنی با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. عبدولی در این مرحله مقابل ارسلان زوبای روف از روسیه در یک کشتی حساس و نفسگیر با نتیجه 10 بر 11 مغلوب شد.
وی با توجه به حضور حریف روس در دیدار فینال، راهی مرحله شانس مجدد شد. عبدولی در این مرحله مقابل مراد اله وردیف از آذربایجان با نتیجه 6 بر 4 به برتری دست یافت و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 2 - 1 از سد مالخاز آمویان از ارمنستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.
پیش از این، در وزن 50 کیلوگرم، محمدرضا آقا نیا برابر ختسوریانی از گرجستان قرار گرفت و در یک رقابت نزدیک با نتیجه 8 بر 7 مغلوب حریف خود شد و مدال نقره این رقابت ها را بر گردن آویخت.
همچنین سه نماینده دیگر کشورمان، میثم دلخانی در وزن 54 کیلوگرم، مهدی زیدوند در وزن 63 کیلوگرم و علی اصغر شهبازی در وزن 100 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.
رقابت های پنج وزن دوم و پایانی این مسابقات از ساعت 12:30 امروز (چهارشنبه) به وقت تهران آغاز می شود.
شبس**9241**1504

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن