تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820277126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از20میلیارد ریال برای طرح های عمرانی رحیم آباد رودسر اختصاص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob بیش از20میلیارد ریال برای طرح های عمرانی رحیم آباد رودسر اختصاص یافت رشت - ایرنا - بخشدار رحیم آباد رودسر در جلسه شورای اداری این بخش از اختصاص بیش از 20میلیارد ریال اعتبار در سالجاری برای انجام پروژه های عمرانی در این بخش خبر داد.


به گزارش ایرنا، ˈنادر علی نیا ˈ روز چهارشنبه در این نشست اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل تملک دارائی های سرمایه ای استان و ماده 180به این بخش اختصاص یافته است.
وی اظهار کرد: از محل اعتبارات تملک دارائی ها یک میلیارد و 800میلیون ریال در حوزه راهسازی و یک میلیارد و 840میلیون ریال در حوزه منابع آب در نظر گرفته شده است.
بخشدار رحیم آباد ادامه داد: همچنین از محل ماده 180نیز چهار میلیارد ریال در بخش راه، سه میلیارد ریال برای انجام طرح هادی در روستاهای لیما و سجیران اشکور و 10میلیارد ریال نیز برای ادامه اجرای پروژه سد پلرود لحاظ شده است.
وی در ادامه سخنان خود به روند شاخص رشد جمعیتی در این بخش اشاره و با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال 85واقعه ثبت ولادت در این بخش به ثبت رسیده افزود: این نرخ جمعیتی نسبت به مدت مشابه با 25درصد افزایش روبرو بوده است.
علی نیا در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس بر ضرورت حضور پرشور و گسترده مردم این بخش در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.
به گفته وی، با توجه به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان و به منظور انزجار از این رژیم غاصب و جعلی حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی باعث اقتدار و قوت قلب مردم فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی خواهد شد.
علی نیا در پایان سخنان خود با اشاره به روند افزایش دما در منطقه و به منظور جلوگیری از قطعی احتمالی آب و برق از مشترکان خواست در مصرف آب و برق اهتمام جدی داشته باشند.
بخش رحیم آباد از توابع رودسر با 700کیلومتر مربع وسعت و حدود 30هزار نفر جمعیت در شرق مرکز گیلان واقع است.ک/2
7290/ 603

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن