تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803873355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سونی در بازاری پررقیب فیلم بعدی ساندرا بولاک را می‌سازد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای جهان
سونی در بازاری پررقیب فیلم بعدی ساندرا بولاک را می‌سازد
تیت تیلور مسئولیت کارگردانی پروژه ای را برعهده گرفته  که با حضور ساندرا بولاک و درباره صعود و سقوط براونی وایز مدیر اجرایی بازاریابی ظروف تاپرور در کمپانی سونی ساخته می شود. 



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی سونی معامله‌ای امضا کرده که طبق آن حقوق رسمی پروژه‌ای بی‌نام را که درباره صعود و سقوط مدیر اجرایی تاپرور است، خریداری می‌کند. ساندرا بولاک در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کند و تِیت تیلور آن را کارگردانی خواهد کرد. دیوید هابرمن و تاد لیبرمن از کمپانی ماندویل که تا کنون فیلم‌های مانند «مبارز» و «ماپتس» را تولید کرده‌اند، مسئولیت تهیه این فیلم را با همراهی تام شلی بر عهده خواهند داشت. تِیت تیلور نیز از طریق کمپانی وایولا فیلمز خود، یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه خواهد بود. این پروژه در محیطی کاملا رقابتی و در حالی که کمپانی‌های بزرگ دیگر مانند برادران وارنر و پارامونت نیز خواستار به دست آوردن حقوق رسمی‌ آن بودند، در نهایت نصیب سونی شد. بولاک که با کمپانی برادران وانر برای بازی در فیلم «جاذبه» قرارداد بسته بود، 20 میلیون دلار برای بازی در این نقش دریافت کرد و با محاسبه سود حاصل از فیلم در مجموع 70 میلیون دلار کسب کرد. بعد از فیلمِ نامزد دریافت جایزه اسکار «جاذبه»، این اولین نقش رسمی بولاک خواهد بود. تیلور فیلمنامه این فیلم را با اقتباس از کتاب غیرداستانی «مُهرگشایی تاپرور» نوشته باب کیلینگ نوشته است که داستانش درباره فعالیت‌های براونی وایز، رییس بازاریابی تاپرور(ظروف نگهداری غذا در یخچال) است. کمپانی تاپرور ابتدا توسط ارل سایلاس تاپر افتتاح شد، اما وقتی که در دهه 1950 وایز وارد صحنه شد به فروش خارق‌العاده‌ای دست یافت. به سرعت مهمانی‌های تاپرور که توسط وایز برگزار می‌شدند کل کشور را در بر گرفتند و خود وایز هم به اندازه محصولی که می‌فروخت معروف شد. در سال 1954 او تبدیل به اولین زنی شد که روی جلد مجله بیزنس‌ویک قرار ‌گرفت. اما وایز و تاپر با هم به مشکل خوردند و تاپر او را در سال 1958 از کمپانی بیرون انداخت و تمام سعی خود را برای پاک کردن نام او انجام داد. درست در حالیکه جنبش آزادی زنان در حال شکل‌گیری بود، وایز دیگر نتوانست جایگاه خود را پیدا کند و از صفحه نام‌های بزرگ تجاری حذف شد. تیت تیلور در سال 2011 فیلم «خدمتکار» را ساخته است و بولاک هر چند نسبت به بازی در این فیلم ابراز تمایل کرده بود، اما حضور او در آن تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده بود. ظروف تاپرور توسط ارل سیلاس تاپر در دهه 50 ایجاد شدند و به سرعت استفاده از آنها در میان مردم رواج یافت. این اولین پروژه‌ای است که پس از بازی بولاک در فیلم مطرح «جاذبه» ساخته آلفونسو کوارون به وی پیشنهاد می‌شود. بولاک با «جاذبه» نامزد اسکار شده بود. 


۱۳۹۳/۴/۳۱ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن