تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819330734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل نمايندگي صندوق احياء در استان‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۳ (۱۶:۴۱ب.ظ)
تشکيل نمايندگي صندوق احياء در استان‌ها مديرعامل و رئيس هيأت مديره صندوق احياء گفت: نمايندگي صندوق احياء در جهت توسعه فعاليت هاي حفاظت و احياء اماکن و بافت هاي تاريخي با مشارکت مردمي و بخش خصوصي ايجاد مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، احسان ايرواني، افزود: برپايه برنامه هاي سال جاري صندوق احياء که شامل دو بخش «جذب سرمايه گذاري و مشارکت در احياء و بهره برداري متناسب اماکن تاريخي دولتي» و « طرح ملي حمايت از مالکان و جذب مشارکت مردمي در احياء و بهره برداري متناسب اماکن تاريخي» است، نمايندگي هاي صندوق احياء در استان ها بر اساس شرايط احراز صلاحيت و وظايف و اختيارات مشخص تشکيل مي شود.
ايرواني تصريح کرد: اعتقاد داريم توسعه فعاليت هاي صندوق احياء در استان ها، موجبات کارگشايي و توسعه فعاليت هاي حفظ و احياء اماکن تاريخي را فراهم خواهد آورد، در اين راستا با حمايت مديران کل ميراث فرهنگي استان ها نسبت به گزينش و تعيين کارشناسان صاحب صلاحيت از بدنه اداره کل استان به عنوان نمايندگي صندوق احياء اقدام خواهد شد. که شرايط و سازوکار اين گزينش براي ادارات کل ميراث فرهنگي استان ها ارسال شده است.
مديرعامل صندوق احياء ادامه داد: محور فعاليت ها و وظايف نمايندگان صندوق احياء در استان ها، فعاليت هاي ترويجي شناسايي و سرمايه گذاري در اماکن تاريخي، اقدامات حقوقي، حمايتي و نظارتي صندوق احياء در استان، تشکيل کارگروه تعيين کاربري و امور دبيرخانه اي اين موضوع، پيگيري طرح ملي حمايت از مالکان اماکن تاريخي در رابطه با دستگاه هاي ذينفع و ذيربط استاني از جمله ادارات کل راه و شهرسازي، شوراهاي اسلامي شهرهاي تاريخي و شهرداران متناظر و اجرايي کردن بسته هاي تشويقي و حمايتي بر مبناي اختيارات قانوني صندوق احياء خواهد بود.
ايرواني خاطرنشان کرد: بسته هاي آموزشي توجيهي فني، حقوقي و سرمايه گذاري متناسبي براي همسو کردن و ايجاد يکپارچگي و توسعه اقدامات صندوق احياء در استان ها تدوين شده که به محض تشکيل نمايندگي در هر استان در رابطه با نمايندگان اين مؤسسه مورد اقدام و عمل قرار خواهد گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن