تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصص لازم براي برگزاري تور در فدراسيون فوتبال وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۱۹ب.ظ)
تخصص لازم براي برگزاري تور در فدراسيون فوتبال وجود ندارد مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران با اعلام اين خبر که دفتر تعطيلات رويايي براي ارائه رضايت نامه مسافرين يک هفته ديگر مهلت دارد، گفت: در حوزه تورگرداني و ارائه برنامه هاي تور تخصص لازم در فدراسيون فوتبال موجود نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، رجبعلي خسروآبادي با توضيح وضعيت شرکت‌هاي برگزارکننده تور جام جهاني افزود: 8 دفتر اقدام به برگزاري تور و اعزام مسافر به جام جهاني برزيل کردند که پس ازبازگشت اين مسافرين، 24 فقره شکايت از سوي خبرنگاران و عکاساني که از طرف آژانس خدمات مسافرتي تعطيلات رويايي به برزيل رفته بودند دريافت کرديم.
مديرکل ميراث فرهنگي تهران ادامه داد: در جلسه‌اي که دو هفته پيش تشکيل شد مجوز فعاليت دفتر خدمات مسافرتي تعطيلات رويايي به دليل شکايات متعدد مسافرين و نارضايتي اين افراد از ارائه خدمات به حالت تعليق درآمد.
خسروآبادي با اعلام اين خبر که جلسه کميته فني براي دومين بار در خصوص تصميم گيري و اعلام نظر در رابطه با شکايات مسافرين جام جهاني از آژانس تعطيلات رويايي برگزار شد، تصريح کرد: مدير اين دفتر خدمات مسافرتي در اين جلسه اعلام کرد که هيچ قراردادي با عکاسان و خبرنگاران شاکي ندارد و اين افراد بايد براي پيگيري شکايات خود به فدراسيون فوتبال مراجعه کنند.
وي ادامه داد: مديرعامل دفتر تعطيلات رويايي اعلام کرد که قراردادي بين اين شرکت و فدراسيون فوتبال منعقد شده و بنا بر اين قرار داد فدراسيون بايد از محل اعتبار ضمانت نامه که مبلغ 10 ميليارد ريال است، ضرر و زيان شاکيان را پرداخت کند.
خسروآبادي يادآور شد: اداره کل ميراث فرهنگي استان تهران، مجموعه شکايات موجود از دفتر تعطيلات رويايي را به همراه نامه اين دفتر براي فدراسيون فوتبال ارسال خواهد کرد تا از موجودي ضمانت نامه دفتر خدمات مسافرتي براي جلب رضايت شاکيان استفاده شود.
مديرکل ميراث فرهنگي استان تهران در ادامه افزود: يکي از مسئولين فدراسيون فوتبال در مصاحبه اي اعلام کرده که هيچ شکايتي از تورهاي جام جهاني برزيل صورت نگرفته و هيچ پولي از طرف فدراسيون به آژانس تعطيلات رويايي پرداخت نشده است، متاسفم که افرادي بدون تخصص به اين مسائل ورود پيدا ميکنند و موجب ملتهب شدن فضا مي‌شوند.
خسروآبادي تصريح کرد: مديرعامل دفتر تعطيلات رويايي در جلسه اي که با حضور اعضاي کميته فني تشکيل شد مدعي شده است مبلغ يک ميليارد و 300 ميليون تومان از فدراسيون فوتبال پول دريافت کرده و در عين حال ضمانت نامه اين دفتر در فدراسيون فوتبال موجود است.
وي يادآور شد: وجود مسافران شاکي، پرداخت يک ميليارد و 300 ميليون تومان پول از سوي فدراسيون فوتبال به آژانس تعطيلات رويايي و وجود ضمانت نامه اي به مبلغ يک ميليارد تومان که بايد براي جبران خسارت شاکيان هزينه شود واقعيت‌هايي است که فدراسيون فوتبال با آنها مواجه است.
مديرکل ميراث فرهنگي استان تهران با بيان اينکه، يک هفته زمان به دفتر تعطيلات رويايي براي ارائه رضايت نامه مسافرين داده شد، گفت: مديرعامل اين دفتر اعلام کرد زمان کافي براي اخذ رضايت نامه از مسافرين نداشته و به همين دليل اعضاي کميته با تمديد مهلت ارائه اين مدارک به آژانس تعطيلات رويايي موافقت کردند.
خسروآبادي افزود: با توجه به اينکه مجوز فعاليت اين دفتر به حالت تعليق درآمده است در صورت عدم ارائه رضايت نامه شاکيان در مدت زمان تعيين شده، مجوز دفتر تعطيلات رويايي لغو مي‌شود.
وي در پايان تصريح کرد: دخالت فدراسيون فوتبال در اين مسئله دخالت فني نبود چراکه در حوزه تورگرداني و ارائه برنامه هاي تور تخصص لازم در فدراسيون فوتبال موجود نيست.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن