تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799062548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ملی والیبال یک امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی گرفت/ چهارمین ناکامی ایران برابر روس ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال؛ تیم ملی والیبال یک امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی گرفت/ چهارمین ناکامی ایران برابر روس ها تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال سه بر دو مغلوب روسیه مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها شد تا یک امتیاز ارزشمند از این تیم گرفته باشد.


به گزارش ایرنا، مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال از امروز (چهارشنبه) در شهر فلورانس ایتالیا آغاز شد و در نخستین مسابقه این مرحله تیم ملی والیبال ایران در سالن نلسون ماندلا این شهر برابر روسیه صف آرایی کرد.
ملی پوشان والیبال ایران به رغم ارائه نمایشی شایسته، در این دیدار سه بر دو مغلوب سرخپوشان روسیه شدند تا همچنان برابر این تیم قدرتمند ناکام بمانند.
تیم ملی والیبال ایران در ست های نخست و چهارم این دیدار با امتیازهای 25 بر 18 و 37 بر 35 به پیروزی رسید. اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 21 و 15 بر 8 مغلوب روسیه شد که قهرمانی در لیگ جهانی 2013 و المپیک 2012 لندن را در پرونده کاری خود دارد.
ملی پوشان ایران در ست چهارم برابر روسیه بازی بسیار زیبا،جذاب و پایاپایی را به نمایش گذاشتند و با کسب یک امتیاز این دیدار برای صعود به مرحله نیمه نهایی امیدوار ماندند. در ست پنجم ایران در امتیازهای ابتدای چهار امتیاز پیش بود اما در نهایت مغلوب روسیه شد تا سه بر دو نتیجه این دیدار را به این تیم واگذار کند.
اسلوبودان کواچ در ابتدای این دیدار از ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور، فرهاد قائمی و فرهاد ظریف استفاده کرد و در ادامه ست نخست نیز پوریا فیاضی و مهدی مهدوی نیز به میدان رفتند.
مجتبی میرزاجانپور، آرمین تشکری، میلاد عبادی پور، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده و سعید مصطفی وند دیگر بازیکنان ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال هستند.
تیم ملی والیبال روسیه نیز از نیکلای پاولو، سرگی گرانکین، نیکلاس آپالیکوف، دنیس بریوکوف، دیمیتری موزرسکی، دیمیتری ایلینیخ و آرتم اماکوف در ابتدای این دیدار استفاده کرد.
دیدار امروز دو تیم ملی والیبال ایران و روسیه چهارمین مسابقه رسمی دو تیم بود که شکست روسیه برای ایران در بازی های رسمی تبدیل به یک آرزو شده است.
تیم ملی والیبال ایران برای اولین بار در جام جهانی 2012 به مصاف روسیه رفت و 3 بر یک مغلوب شد. تیم روسیه در مرحله مقدماتی لیگ جهانی سال 2013 نیز دو شکست 3 بر صفر و 3 بر یک به تیم ملی والیبال ایران تحمیل کرد.
والیبال روسیه قهرمانی در سه دوره لیگ جهانی سال های 2002 و 2011 و 2013 را در پرونده افتخارات خود دارد و 5 مقام نایب قهرمانی و 7 مدال برنز این رقابت ها را نیز در 22 دوره حضور خود در لیگ جهانی به دست آورده است.
مدال های طلای المپیک های 1964 توکیو، 1968 مکزیک، 1980 مسکو و 2012 لندن و دو مدال طلای مسابقات جام جهانی و 6 مدال طلای مسابقات قهرمانی مردان جهان و 12 مدال طلای قهرمانی جام ملت های اروپا بخش دیگری از افتخارات والبیال روس هاست.
والیبال این کشور در مجموع 10 مدال المپیک، 12 مدال رقابت های قهرمانی جهان، 10 مدال رقابت های جام جهانی، 15 مدال لیگ جهانی والیبال، 20 مدال رقابت های قهرمانی اروپا و 10 مدال رقابت های یونیورسیداد دانشجویان را در گنجینه افتخارات خود ثبت کرده است.
تیم ملی والیبال ایران ساعت 20 جمعه 27 تیرماه در دومین دیدار خود در این مرحله از رقابت های لیگ جهانی به مصاف برزیل می رود.
ورزشی(2)**1379
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن