تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814658978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح ˈثقلینˈ در گناباد با استقبال جوانان روبرو شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob اجرای طرح ˈثقلینˈ در گناباد با استقبال جوانان روبرو شد گناباد - ایرنا -طرح ثقلین که با محوریت قرآن و نهج البلاغه در روستای ˈبیلندˈ از توابع شهرستان گناباد در حال بر گزاری است با استقبال جوانان روبرو شد.


مدیرکانون فرهنگی هنری بهلول در خصوص این طرح به خبرنگار ایرنا گفت : طرح ثقیلن با محوریت قرآن و نهج البلاغه در ایام ماه مبارک رمضان هر شب همراه با نماز مغرب و عشا و مراسم افطارگشایی در محل مسجد جامع علیای بیلند برگزار می شود.
مهدی پارسا افزود :نام این طرح از حدیث معروف ثقلین گرفته شده و هر شب یک سووال از جزء قرائت شده قرآن و یک سووال از نهج البلاغه مطرح و به دو نفر از پاسخ دهندگان به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.
وی گفت :همچنین برای هر سووال امتیازی در نظر گرفته شده که در پایان ماه مبارک رمضان به افراد برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
وی ادامه داد :هدف از برگزاری این طرح که تاکنون با استقبال بسیار خوبی از سوی جوانان و نوجوانان روبرو شده است، تلاش در جهت تحقق سفارش پیامبر اکرم(ص) در حدیث ثقلین یعنی راهنمایی گرفتن از کتاب خدا و اهل بیت رسول خداست.
پارسا با اشاره به هزینه های اجرای این طرح گفت :از کلیه خیرین دعوت می کنیم تا با حضور در این جلسه از نزدیک با نحوه اجرای طرح آشنا شده و در صورت تمایل با کمک های خود ما را در برگزاری هرچه بهتر آن یاری نمایند.
وی گفت :در تامین هزینه جوایز هر شب این طرح و همچنین اختتامیه آن با مشکلاتی مواجهیم که امیدواریم با کمک خیرین و نهاد های ذیربط این مشکلات نیز رفع گردد.
در سال گذشته نیز مشابه امسال طرحی با محوریت قرآن و احکام در این مسجد برگزار شد.
514/659
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن