تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتباط جوانان با بقاع متبرکه هدف اجرای طرح نشاط معنوی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارتباط جوانان با بقاع متبرکه هدف اجرای طرح نشاط معنوی است خمین - ایرنا - رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان محلات گفت: ارتباط جوانان ونوجوانان با بقاع متبرکه از اهداف اجرای طرح نشاط معنوی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی برتبدیل اماکن مقدس به قطب های فرهنگی است.


حجت الاسلام ˈعلی بگمراد ˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان ضروری است با تمام توان و امکانات از اعتقادات نسل جوان کشور حراست شود که این مهم با برگزاری طرح نشاط در بقاع متبرکه امکان پذیراست.
وی اظهار داشت: در اجرای طرح نشاط معنوی به منظور غنی سازی اوقات فراغت، یک صد نفر از جوانان و نوجوانان این شهرستان در پایگاههای مربوطه ثبت نام کردند.
رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان محلات گفت: این طرح در سه باب امازاده فضل یحیی، حکیمه خاتون و عبدالله شهرستان محلات با برگزاری کلاس های آموزشی شامل قرآن، احکام و روشهای تربیتی در حال برگزاری است.
وی اظهار داشت: در کنار آموزش های یاد شده امکانات ورزشی و رفاهی برای جذب جوانان ونوجوانان فارغ از درس و کلاس نیز تدارک شده است.
وی افزود: این طرح از ابتدای تیرماه سالجاری با هدف غنی سازی اوقاف فراغت نوجوان و جوانان و تبدیل اماکن مذهبی به قطب فرهنگی با حضور مبلغان اعزامی از قم در محلات به اجرا در آمده است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه محلات گفت: برپایی اردوهای تفریحی - زیارتی یک روزه، برگزاری کلاس های قرآنی حفظ و قرائت، آموزش احکام دینی و اصول تربیتی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در قالب اجرای طرح نشاط معنوی است.
بگمراد با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در محلات تا پایان تابستان سالجاری ادامه دارد گفت: پیش بینی می شود تا پایان ماه مبارک رمضان تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان در این طرح شرکت کنند.
وی برگزاری این کلاس ها را در راستای تبعیت از سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: سال گذشته دویست نفر از علاقه مندان این شهرستان در طرح تابستانی نشاط معنوی شرکت کردند.ک/3
2482/555

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن