تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820230758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح هم اندیشی با روحانیون در روستاهای خمین اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای طرح هم اندیشی با روحانیون در روستاهای خمین اجرا شد خمین- ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خمین گفت: طرح هم اندیشی با روحانیون ویژه ماه مبارک رمضان با موضوع اهمیت و حفظ منابع طبیعی در روستاهای این شهرستان اجرا شد.


ˈاحمدرضا اسدی ˈ روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بافزود: این طرح همه ساله در ماه مبارک رمضان در این شهرستان با هدف توسعه فرهنگ منابع طبیعی و بیان ارزش های دینی با این موضوع برگزار می شود.
وی افزود: در این طرح کارشناسان منابع طبیعی با حضور در سطح روستاهای منتخب که در آنجا بیشتر تخلف ،تصرف مراتع وآ تش سوزی است یبه دیدار چهره به چهره با روحانیون و مبلغین در ماه مبارک رمضان می روند.
وی ادامه داد: این کارشناسان بسته های فرهنگی آموزشی با مضامین محیط زیست و منابع طبیعی به روحانیون ارائه می دهند تا آنها با استفاده از این منابع و بیان روایت و احادیث مرتبط روستاییان را با اهمیت وحفظ منابع طبیعی آشنا کنند.
اسدی بیان کرد: این طرح در 50روستا تا پایان ماه مبارک رمضان با اولویت دهنو ، آشناخور ، چنار، بلاورجان ، ازنوجان، خوگان، رباط مراد ، قیدو و مزاین برگزار می شود.
شهرستان خمین دارای 162هزار هکتار عرصه های طبیعی است .ک/3
7276/555

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن