تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبیخون پلیس به خانه تیمی سوداگران مرگ


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شبیخون پلیس به خانه تیمی سوداگران مرگ
کد خبر: ۴۱۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ - 15 July 2014


سه سوداگر مرگ که در خانه تیمی به بسته‌بندی محموله‌های شیشه دست می‌زدند در شبیخون پلیس گرفتار شدند.

به گزارش ایران، اواسط هفته گذشته مأموران مبارزه با مواد مخدر شهر ملارد در جریان فعالیت‌های سه سوداگر مرگ در منطقه مارلیک قرار گرفتند و برای دستگیری آن‌ها دست به کار شدند.

مأموران، قاچاقچیان افیون را به صورت شبانه‌روزی تحت نظر گرفتند و دریافتند آنان رفت و آمدهای مرموزی به خانه‌ای در حاشیه شهر دارند و با دو خودروی سمند نقره‌ای و پژو پارس سفید رنگ در سطح گسترده‌ای مواد را توزیع می‌کنند.

کارآگاهان با اطمینان از این‌که محموله‌های مواد در خانه سه قاچاقچی بسته‌بندی می‌شوند با هماهنگی قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه وارد آنجا شدند که پس از ورودشان یکی از قاچاقچیان خود را به سرعت به دستشویی رساند.

مأموران که می‌دانستند وی در حال از بین بردن مدارک است با واکنش سریع موفق به دستگیری این مرد جوان به نام «هادی» شدند و با توجه به این‌که مقدار بسیاری از شیشه‌ها به داخل فاضلاب سرویس بهداشتی ریخته شده بود، توانستند صدها گرم از آن‌ها را که روی زمین ریخته شده بود جمع‌آوری کنند.

تیم دیگری نیز در بازرسی از خانه، دو سوداگر مرگ دیگر به نام‌های «رسول» 33 ساله و «محمد» 32 ساله را دستگیر کردند و 8 کیلو و 300 گرم شیشه به همراه دو ترازوی دیجیتال، نایلون‌های مخصوص بسته‌بندی و دستگاه پلمب بسته‌ها را پیدا کردند.
هادی که سردسته این گروه موادفروش است در بازجویی‌ها به پلیس گفت: ما شیشه‌ها را داخل

کیسه‌های نایلونی بسیار کوچک بسته‌بندی می‌کردیم سپس با خودروهایمان، آن‌ها را به توزیع‌کنندگان تحویل می‌دادیم.

وی در ادامه افزود: وقتی متوجه شدم مأموران وارد خانه شده‌اند برای این‌که ردی از خلافمان به جا نگذاریم بخشی از شیشه‌ها را برداشتم و در حال از بین بردن آن‌ها در سرویس بهداشتی بودم که مأموران را بالای سر خود دیدم.

سرهنگ «افضل گلزاری» جانشین رئیس پلیس غرب استان تهران در این باره به شوک گفت: مأموران مبارزه با موادمخدر به صورت شبانه روزی در تلاش هستند با هنجارشکنان و کسانی که زندگی جوانان را به خطر می‌اندازند، برخورد کنند و کشفیات بالا در زمینه موادمخدر در طول ماه‌ها و سال‌های گذشته نیز بر این موضوع تأکید دارد.

 سرهنگ گلزاری افزود: مأموران ما پس از کشف بیش از 8 کیلوگرم شیشه از خانه سه سوداگر مرگ در عملیاتی دیگر موفق به کشف 2 کیلوگرم شیشه از خانه مردی دیگر شدند.

وی گفت: با به دست آوردن اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک توزیع‌کننده مواد روانگردان در «خادم‌آباد» شهریار دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت و تیمی ویژه در یک عملیات ضربتی موفق به بازداشت وی و کشف 2 کیلوگرم شیشه به همراه ترازوی دیجیتال و ابزارهای بسته‌بندی شدند.

گلزاری در پایان خاطرنشان کرد: چهار سوداگر مرگ پس از اعتراف به توزیع موادمخدر و پایان تحقیقات روانه زندان شدند..













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن