تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813162476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جان کری: امتیاز دهید جلسات را ادامه دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



جان کری: امتیاز دهید جلسات را ادامه دهیم
مقامات آمریکایی اعلام کردند که دوست ندارند جلسات ژنو بیشتر از 29 تیرماه طول بکشد و ایران باید تا آن موقع تکلیف را مشخص کند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز ، روزنامه لس انجلس تایمز نوشت: مقامات آمریکایی اعلام کردند که دوست ندارند جلسات ژنو بیشتر از 29 تیرماه طول بکشد و ایران  باید تا آن موقع تکلیف را مشخص کند.   این روزنامه آمریکایی نوشت: مقامات غربی اعلام کردند در مذاکرات این چند روزه در خصوص موضوعات هسته ای ایران ، مقدار ظرفیت غنی سازی ایران مبهم است و ما زیر بار حرف ایران نمی رویم.   آنها با اشاره به صحبتهای مقام معظم رهبری در هفته گذشته در جمع مسئولان نظام مبنی بر افزایش ظرفیت غنی سازی به 19 برابر اعلام کردند این غیر قابل قبول است.  
درست است که در 5 مرحله قبلی مذاکرات دارای پیشرفت خوب بود ولی ایران زیر بار خواسته های مسائلی  به غیر مسائل هسته ای نمی رود. و این امر کار رسیدن به یک جمع بندی خاص را سخت کرده است.     هدف جان کری و وزرای خارجه بریتانیا ، فرانسه و آلمان در دیدار با ظریف، فشار  بیشتر برای تحمیل خواسته های خود می باشد. ایالات متحده و5  کشور حامی او معتقدند که تحریم ها، تضمینی است که ایران به سمت بمب اتمی نرود. و نمی توانیم آن را برداریم.   جان کری از هدف دیدار خود با ظریف نیز پرده برداشت و گفت من به دیدار آاقای ظریف میروم تا او را راضی به قبول این شرایط کنم  و اگر قبول نکرد نتایج  را به رئیس جمهور اوباما گزارش می دهم ومنتظر جواب او می شوم. دولت اوباما می خواهد 10000 سانتریفیوز فعلی ایران را کاهش دهد.    




۲۳/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن