تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798369296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترجمه عربی«دا» زیر نظر سید حسن نصرالله منتشر می‌شود/ وقتی رهبر انقلاب را می‌بینم همه غم‌هایم را فراموش می‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
ترجمه عربی«دا» زیر نظر سید حسن نصرالله منتشر می‌شود/ وقتی رهبر انقلاب را می‌بینم همه غم‌هایم را فراموش می‌کنم

ترجمه عربی«دا» زیر نظر سید حسن نصرالله منتشر می‌شود/ وقتی رهبر انقلاب را می‌بینم همه غم‌هایم را فراموش می‌کنم
سیده زهرا حسینی راوی کتاب «دا» در گفتگو با مجله تایم از ترجمه این کتاب به زبان عربی زیر نظر سید‌حسن نصرالله خبر داد.
سیده زهرا حسینی راوی کتاب «دا» در گفتگو با مجله تایم از ترجمه این کتاب به زبان عربی زیر نظر سید‌حسن نصرالله خبر داد.

به گزارش نامه نیوز به نقل از مهر، آرین بیکر دبیر خاورمیانه مجله تایمز، یکشنبه 22 تیرماه در اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری به گفتگو با سیده زهرا حسینی راوی کتاب «دا» پرداخت.

در این گفتگو سیده زهرا حسینی دلیل نگارش کتاب «دا» را تبلیغات منفی و جنگ نرم دشمنان نظام جمهوری اسلامی بر علیه ایران عنوان کرد و گفت: دولت آمریکا وقتی دید با تحمیل جنگ عراق بر علیه ایران موفق به تضعیف نظام جمهوری اسلامی نشد، تصمیم به شروع جنگ نرم گرفت. من در دفاع مقابل عراق حضور داشتم و تصمیم داشتم در جنگ نرم نیز در مقابل دشمنان بایستم و به همین دلیل خاطراتم را تبدیل به کتاب کردم.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که پیش از انتشار خاطرات انتظار چنین استقبالی از کتاب را داشته است یا خیر، اظهار کرد: فکر می کردم از کتاب استقبال شود اما نه به این اندازه، البته من معتقدم اگر انسان کاری را برای رضای خداوند انجام دهد، خداوند هم به کارش رونق می دهد.

راوی کتاب "دا" همچنین گفت: خانمی ایرانی الاصل و ساکن آمریکا به ایران آمده بود و پس از خواندن کتاب، آن را به آمریکا برد تا به دانشجویانش معرفی کند. همچنین چندی پیش خانم ایرانی دیگری که ساکن فرانسه بود کتاب را خواند و بسیار به آن علاقه مند شد و تصمیم گرفت این اثر را در فرانسه ترجمه و منتشر کند.

وی ادامه داد: در رونمایی صدمین چاپ کتاب نیز هیئتی 7 نفره از لبنان ترجمه کتاب را در این کشور و زیر نظر سید حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان بر عهده گرفتند.

حسینی همچنین به رونمایی تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «دا» اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در دیداری که با نویسندگان، پژوهشگران و کارکنان دفتر ادبیات مقاومت و پایداری حوزه هنری داشتند فرمودند راوی کتاب "دا" هم در اینجا حضور دارند؟ و من خودم را معرفی کردم. ایشان فرمودند: «دا چطور هستند؟» و من هم به مادرم اشاره کردم و گفتم ایشان دا هستند. حضرت آقا هم با زبان عربی با مادرم حال و احوالپرسی کردند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تایمز مبنی بر این که آیا در هنگام دیدار با رهبر انقلاب اسلامی استرس و دلهره داشته است، خاطرنشان کرد: خیر، وقتی مقام معظم رهبری را می‌بینم همه غم هایم را فراموش می کنم. احساس می کنم جسورتر می شوم و دوست دارم راه شهدا را ادامه دهم و فرمان های آقا را اطاعت می کنم.

حسینی در این مصاحبه همچنین به تلاش هایش برای ثبت و انتشار خاطرات همسرش حبیب فرحانی‌خواه اشاره کرد و گفت: همسرم از شروع انقلاب تا هشت سال دفاع مقدس و چند سال بعد از جنگ مسئول امنیت منطقه خرمشهر بوده و شرایط بحرانی و خاصی را پشت سر گذاشته است و خاطرات نابی از آن دوران دارد.

از حاشیه های این مصاحبه می‌توان به اظهارات سیده زهرا حسینی درباره غزه اشاره کرد که خطاب به دبیر خاورمیانه مجله تایمز گفت: شما که در لبنان ساکن هستید به غزه هم سر بزنید و از کشتارهای اسرائیلی ها گزارشی تهیه کنید. چرا که این فجایع در سکوت خبری رخ می دهد و مجامع بین المللی از کنار آن به سادگی می گذرند.

آرین بیکر نیز در پاسخ به این خواسته حسینی گفت: به تازگی گزارشی از این فجایع در مجله تایمز منتشر کرده ایم و سازمان ملل نیز اسرائیل را به خاطر جنایت هایش محکوم کرده است.

همچنین راوی کتاب "دا" در طول مصاحبه انتقادات صریحی به دولت آمریکا داشت که خبرنگار آمریکایی اشاره کرد موضوع گفت و گو درباره کتاب است و حسینی هم در پاسخ گفت: ما معتقدیم سیاستمان از دیانتمان جدا نیست و موضوع کتاب و انتشار آن نیز با این موضوعات بی ارتباط نیست.





1393/4/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن