تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803029596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنظیم سیاستهای کلی نظام در حوزه بیمه و تأمین‌اجتماعی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > رفاه و آسیب های اجتماعی درخواست مدیرعامل تأمین‌اجتماعی؛ 
تنظیم سیاستهای کلی نظام در حوزه بیمه و تأمین‌اجتماعی
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست کرد سیاستهای کلی نظام جمهوری اسلامی در حوزه بیمه و تأمین‌اجتماعی تنظیم شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سیدتقی نوربخش در دیدار کارکنان تامین اجتماعی با آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن تبریک هفته تأمین‌اجتماعی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درخواست کرد که زمینه بررسی و مطالعه لازم برای تنظیم سیاستهای کلی نظام در حوزه بیمه و تأمین‌اجتماعی را فراهم نماید. وی همچنین خواستار توجه مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر ارکان تصمیم‌گیری کشور به ساختار سازمانی تأمین‌اجتماعی شد و گفت: حوزه‌های بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی تأمین‌اجتماعی دارای تناسب مشخصی هستند که بر اساس قانون تأمین‌اجتماعی طی 39 سال گذشته شکل گرفته‌اند و ساختار فعلی باعث ایجاد هم‌افزایی بین این سه بخش شده و منشأ خدمات فراوان برای کشور و بیمه‌شدگان است. نوربخش با اشاره به تجربه ناموفق جداشدن بخش درمان تأمین‌اجتماعی در دهه 60، گفت: بازگشت حوزه درمان تأمین‌اجتماعی با تصویب قانون الزام در دولت سازندگی انجام شد و برکات این تصمیم دولت در زندگی بیمه‌شدگان کاملاً مشخص است. مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه بدهی‌های فزاینده دولت به این سازمان را از دیگر مسائل شایسته توجه و رسیدگی عنوان کرد و گفت: بدهی دولت تا پایان سال 92 به مبلغ 60 هزار میلیارد تومان رسید و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال‌جاری به 90 هزار میلیارد تومان برسد. نوربخش با بیان اینکه بودجه سال جاری سازمان تأمین‌اجتماعی 46 هزار میلیارد تومان است، اظهار داشت: 15 هزار میلیارد تومان از این بودجه درواقع بابت بدهی جدید دولت است که برای پرداخت آن پیش‌بینی لازم در بودجه نشده است و درخواست ما این است که در بودجه سال 94 و سال‌های بعد در درجه اول پیش‌بینی پرداخت مطالبات جدید تأمین‌اجتماعی در همان سال صورت گیرد. وی تأمین‌اجتماعی را زیرساخت، ابزار و هدف توسعه دانست و گفت: درحال‌حاضر بیش از 39 میلیون نفر از اقشار گوناگون جامعه به نحوی از خدمات این سازمان بهره‌مند هستند و تأمین‌اجتماعی با تضمین معیشت و سلامت نسل فعلی و آتی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، اطمینان به آینده و آرامش‌خاطر افراد تحت‌پوشش را رقم می‌زند. نوربخش بازگشتن سازمان تأمین‌اجتماعی به فعالیت اصلی را اولین و مهمترین اولویت کاری خود برشمرد و گفت: با استقرار دولت تدبیر و امید و با همکاری مدیران و کارکنان خدوم این سازمان شاهد تلاش و مجاهدت فراوان برای رفع مشکلات و احیای اعتبار و جایگاه ارزشمند تأمین‌اجتماعی هستیم. وی جبران 5100 میلیارد تومان کسری بودجه سال 92 را در 6 ماهه دوم این سال و از زمان استقرار تیم جدید مدیریت از اولین نتایج بازگشت تأمین‌اجتماعی به مأموریت اصلی خود برشمرد و گفت: تأمین منابع مالی و روزآمدسازی پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد از دیگر اقدامات صورت گرفته طی ماه‌های اخیر است که افزایش اعتبار دفترچه‌های درمانی را به دنبال داشته و تأخیر 11 ماهه پرداخت مطالبات را برطرف و به روال قانونی رسانده است. نوربخش احیای حوزه پژوهشی تأمین‌اجتماعی را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: این مجموعه که از 4 سال پیش تعطیل شده بود به منظور تحقیق در حوزه تأمین‌اجتماعی و ارائه راهکار علمی برای رفع مشکلات احیا شد و با تفاهم‌نامه همکاری که با مرکز پژوهشهای مجلس به امضا رسید، امیدواریم شاهد ارائه راهکارهای علمی برای ارتقاء خدمات و رفع مشکلات این حوزه باشیم و قطعاً در رابطه با تنظیم سیاستهای کلی نظام در حوزه بیمه و تأمین‌اجتماعی نیز راهگشا خواهد بود.


۱۳۹۳/۴/۲۲ - ۱۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن