تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820716108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضا رویگری: کالای داخلی بخریم تا تولیدکنندگان دلگرم شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در حمایت از کمپین آری به تولید ملی: رضا رویگری: کالای داخلی بخریم تا تولیدکنندگان دلگرم شوند تهران - ایرنا - یکی از بازیگران سینما و تلویزیون گفت: حمایت از تولیدات داخلی موجب دلگرم کردن تولیدگران داخلی می شود.


رضا رویگری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا و با حمایت از کمپین آری به تولید ملی گفت: یکی از راه های افزایش تولیدات ملی، وارد نکردن تولیدات نامناسب چینی است.
وی افزود: واضح است که اگر تولیدکنندگان با پشتوانه قوی به کار خود ادامه دهند، تولیدات داخلی نیز افزایش می یابد که این امر نیز مستلزم حمایت این افراد توسط دولت و دولتمردان است. باید به صاحبان کار این اجازه داده شود که به راحتی به تولید محصولات خود بپردازند.
وی در ادامه دلیل دل گرم نبودن تولید کنندگان داخلی را وارد شدن بیش از اندازه کالاهای نامناسب خارجی دانست و گفت: زمانی که تولید کنندگان به تولید کالامی پردازند، انتظار فروش مناسبی از کالای تولید شده را دارند و زمانی که نظاره گر به فروش نرسیدن کالای خود هستند از کیفیت تولید را کاهش داده و در نهایت به فکر رونق بخشیدن به کار و کاسبی خود نخواهند بود.
رویگری ضمن حمایت از کالاهای تولید داخل در ادامه صحبت های خود اعلام کرد: حتی اگر محصولات تولید داخل نیز کیفیت لازم را نداشته باشند شخصا اقدام به خرید آن می کنم و دلیل اینکار را صرفا رونق بخشیدن و دلگرم کردن تولید گران به تولیدات داخلی در کشور می دانم .
فراهنگ **9338**1601**

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن