تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821138034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حیدری در چهار راه تهران، اهواز، تبریز، آلمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اختصاصی پانا / حیدری در چهار راه تهران، اهواز، تبریز، آلمان خبرگزاری پانا: مدافع راست باشگاه استقلال با 4 پیشنهاد جدی روبرو شده است.
۱۳۹۳ جمعه ۲۰ تير ساعت 14:48



 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، در روزهایی که بازار نقل و انتقالات در اشغال ملی پوشان فوتبال ایران است و تیم آینده برخی از آنها همچنان مبهم است، باشگاه استقلال در صدر خبرها قرار دارد.  خسرو حیدری مدافع راست و تاثیر گذار استقلال که غیبشت همواره در ترکیب استقلال چشم گیر بوده است پس از بازگشت از برزیل درباره تیم آینده اش تصمیم نگرفته است. او برای انتخاب استقلال در آخرین سالهای فوتبالش مردد است، از طرفی اوضاع مالی استقلال به گونه ای نیست که بتواند قرارداد او را تامین کند و انتخاب آبی های پایتخت می تواند از نظر مالی به ضرر او باشد.  از طرف دیگر او از معدود ملی پوش هایی است که پیشنهادی جدی از قطر ندارد اما گفته می شود یک پیشنهاد اروپایی روبروی اوست. باشگاه هوفنهایم المان تمایل به جذب خسرو حیدری دارد، مدافع راست فوتبال ایران با اینتخاب بوندس لیگا می تواند در آخرین یالهای بازیگری جهش تکنیکی خوبی داشته باشد هر چند از نظر مالی شاید این باشگاه نتواند به اندازه کافی او را تامین کند. اما در کنار استقلال و هوفنهایم دو تیم از ایران با توجه به اوضاع مالی مناسب شان برای خسرو مناسب تر هستند. گفته می شود تراکتور سازی و فولاد خوزستان هم مشتری های داخلی حیدری هستند که با توجه به سقف بودجه بالایی که دارند و تا این لحظه با ستاره ای قرارداد نبسته اند می توانند مبلغ قرارداد او را تامین کنند.  به هر صورت به نظر می رسد با این شرایط احتمال تمدید قرارداد خسرو حیدرید با استقلال کم باشد مگر اینکه افشارزاده راضی به پرداخت مبلغ مورد نظر به حیدری شود. 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن