تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803297214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلمان با پیروزی مقابل الجزایر حریف فرانسه در یک چهارم نهایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014؛ آلمان با پیروزی مقابل الجزایر حریف فرانسه در یک چهارم نهایی شد تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال آلمان با شکست تیم ملی الجزایر به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام جهانی 2014 صعود کرد و در این مرحله با تیم فرانسه دیدار خواهد کرد.


به گزارش ایرنا تیم ملی آلمان در ادامه رقابت های مرحله یک هشتم نهایی نیمه شب سه شنبه به دیدار تیم ملی الجزایر رفت و این تیم را در پایان وقت های اضافه با نتیجه دو بر یک شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
شورله مهاجم تیم ملی آلمان که در دقیقه 46 جایگزین گوتزه شده بود در دومین دقیقه وقت اضافه نخست برای تیمش گلزنی کرد و گل دوم این تیم را مسعوت اوزیل در دقیقه 120 به ثمر رساند و برتری تیمش را رقم زد و شادی را به اردوی ژرمن ها آورد.
تنها گل تیم الجزایر در این دیدار را دجابو در دقیقه 1+120 به ثمر رساند؛ گلی که تأثیری نداشت و این تیم از گردونه رقابت ها حذف شد.
همانطور که پیش بینی می شد بازیکنان تیم ملی آلمان در نیمه نخست بیشتر توپ را در اختیار داشتند و بازیکنان تیم ملی الجزایر بیشتر چشم به ضد حملات داشتند و با خطراتی که روی دروازه آلمان ایجاد کردند نشان دادند موفق نیز هستند و همین موضوع باعث شد تا ملی پوشان آلمان در این نیمه بی مهابا به روی دروازه تیم ملی الجزایر حمله نکنند.
مهم ترین حمله تیم ملی الجزایر در این نیمه شوت سنگین سلیمانی در دقیقه 9 و مهار این ضربه توسط نویر بود؛ در این صحنه سلیمانی از مدافعان آلمان عبور کرد اما موفق به باز کردن دروازه نویر نشد.
در نقطه مقابل، بازیکنان تیم ملی آلمان در دقیقه 14 توسط باستین شواین اشنایگر دروازه الجزایر را تهدید کردند؛ در این صحنه شوت زیبای شواین اشنایگر را این بار رییس امبولی دروازه بان تیم ملی الجزایر مهار کرد و به بیرون فرستاد تا دو تیم در خطرات جدی روی دروازه یکدیگر برابر باشند.
البته در این نیمه بازیکنان تیم ملی الجزایر بیش از تیم ملی آلمان موقعیت و فرصت گلزنی داشتند و یک بار هم به گل رسیدند که این گل از سوی داور بازی به دلیل آفساید مهاجم ملی الجزایر مردود اعلام شد اما این پایان حملات این تیم نبود و بارها بازیکنان این تیم در موقعیت گلزنی قرار گرفتند که به دلیل درخشش نویر موفق به گلزنی نشدند.
الجزایری ها دراین دیدار از فضاهای پشت دفاع های کناری تیم ملی آلمان به سمت دروازه این تیم نزدیک می شدند و حملات آنان بیشتر از این منطقه بود و دراواخر نیمه چندین بار بازیکنان این تیم فرصت گلزنی داشتند که موفق نبودند.
در نقطه مقابل، شاگردان یواخیم لو توسط گوتزه و اشنایگر نیز می توانستند به گل برسند که رییس امبولی این فرصت ها را با خروج های مناسب و مهار شوت های سنگین این دو بازیکن مهار کرد و بازیکنان با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
لو که از نتیجه نیمه نخست رضایت نداشت در ترکیب این تیم تغییراتی ایجاد کرد و در نیمه دوم، شورله جایگزین گوتزه شد. سرمربی تیم ملی آلمان تاکتیک این تیم را در نیمه دوم نیز تغییر داد و آلمان ها نیمه دوم را طوفانی تر از نیمه نخست آغاز کردند و اگر بخت با آنان یار بود و مولر یکی از برترین گلزن این رقابت ها بموقع در محوطه جریمه قرار می گرفت، می توانستند دروازه خالی تیم ملی الجزایر را باز کنند؛ اما این اتفاق نیفتاد و با این همه، روند حملات این تیم ادامه یافت که البته باز هم نتیجه ای در بر نداشت.
از سوی دیگر، بازیکنان تیم ملی الجزایر در دقایق ابتدایی نیمه دوم دفاع منطقی را در دستور کار داشتند و موفق بودند. تیم الجزایر در این نیمه بر خلاف نیمه نخست کمتر مالک توپ بود و مهاجمان این تیم در ضد حملات نیز موفق نبودند.
در ادامه، سامی خدیرا مدافع ملی پوش تیم رئال مادرید به جای مصطفایی که مصدوم شده بود وارد زمین شد اما این تغییر نیز کمکی به آلمان ها نکرد.
مهم ترین موقعیت تیم ملی الجزایر که در این نیمه کمتر به دروازه ژرمن ها نزدیک شده بودند توسط سلیمانی از دست رفت. در این صحنه که در دقیقه 70 اتفاق افتاد نویر با خروج بموقع همانند یک مدافع عمل کرد و فرصت گلزنی را از سلیمانی گرفت و او را ناکام گذاشت.
در ادامه وحید هلیلودزیج سرمربی بوسنایی الجزایر یاسین براهیمی را جایگزین تایدر کرد تا فشار روی خط دفاعی آلمان را بیشتر کند تا ژرمن ها با تعداد نفرات کمتری در حمله شرکت کنند که البته تأثیر گذار نبود اما در ادامه رییس آمبولی دو مهار موفق داشت و مانع از گلزنی مولر در دقایق 80 و 82 شد.
این روند همچنان ادامه یافت و بازیکنان تیم ملی آلمان از کناره ها باز هم به دروازه تیم ملی الجزایر نزدیک شدند اما به دلیل بی دقتی مهاجمان این تیم فرصت های بدست آمده برای این تیم باز هم از دست رفت.
در دقیقه 86 فقولی مهاجم تیم ملی الجزایر یک بار دیگر در یک ضد حمله خطرناک به دروازه نویر نزدیک شد که این دروازه بان باز هم با عملکرد مناسب خود مانع از گلزنی الجزایری ها شد و بلافاصله در طرف دیگر رییس امبولی همتای نویر موقعیت گلزنی را از شوان اشنایگر گرفت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید و به وقت های اضافه کشیده شد.
با شروع وقت های اضافه باز هم این آلمانی ها بودند که توپ را در اختیار گرفتند و در یک حرکت منظم به دروازه تیم ملی الجزایر نزدیک شدند و بالاخره در دقیقه 92 توپ را درون دروازه الجزایر جای دادند؛ اتفاقی که در 15 دقیقه نخست وقت های اضافه اول باز هم می رفت که تکرار شود که با بی دقتی مهاجمان آلمان ها به هدر رفت.
بازیکنان الجزایر وقت اضافه دوم را هجومی آغاز کردند اما موفق نبودند؛ در نقطه مقابل بازیکنان تیم ملی آلمان با هوشیاری کامل هم در دفاع و هم در حمله موفق بودند و اگر مهاجمان این تیم بی دقتی نمی کردند می توانستند به گل نیز برسند اما این پایان کار نبود و تلاش بازیکنان آلمان باز هم ادامه یافت و مسعوت اوزیل دردقیقه 120 گل دوم تیمش را به ثمر رساند که در ادامه، یکی از گل های تیم آلمان توسط دجابو در دقیقه 1+120 جبران شد اما مانع از شکست تیمش نشد و این تیم با جام خداحافظی کرد.
تیم ملی آلمان در مرحله یک چهارم نهایی با تیم ملی فرانسه بازی خواهد کرد.
ورزشی.(2)**9144**1504

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن