تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820575311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات سه شهروند ری از حریق کارگاه ˈلمنیتˈ


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نجات سه شهروند ری از حریق کارگاه ˈلمنیتˈ شهرری - ایرنا - مدیر منطقه هفت آتش نشانی از نجات سه شهروند این شهرستان در آتش سوزی گسترده کارگاه ˈلمنیتˈ با تلاش آتش نشانان سه ایستگاه خبر داد.


ˈسید هادی میرافضلیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: پس از اعلام گزارش کارگران این کارگاه با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی کارگاه آتش نشانان ایستگاه 90، 14 و 83، سه دستگاه خودرو تانکر آب 30 هزار لیتری، لودر ایستگاه 21 با تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.
وی که از لحظات اولیه در محل حادثه حضور داشت گفت: کارگاه لمینت به وسعت دوهزار و 100 متر مربع کاملا شعله ور شده و آتش به سرعت در حال سرایت به انبارهای مختلفی مانند لوازم خانگی و کاغذ، در مجاورت این کارگاه بود؛ در حالیکه دو نفر از کارگران در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند.
میرافضلی بیان داشت: آتش نشان پس از رسیدن به محل بی درنگ به دو گروه عملیاتی تقسیم شدند و همزمان با عملیات اطفاء حریق اقدام به جستجو نجات محبوسین در آتش کردند و توانستند یک مرد 44 ساله که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود و همچنین دو خانم 24 و 25 ساله را از میان شعله های آتش خارج کنند و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دهند.
مدیر عملیات منطقه هفت افزود: دود بسیار زیاد و سمی ناشی از سوختن ابر، اسفنج، پارچه و چرم، شعله های بسیار زیاد و فرسودگی بنای کارگاه و انبارهای مملو از لوازم خانگی و کاغذ در مجاورت این کارگاه، شرایط ویژه و حساسی را برای آتش نشانان رقم زده بود ولی خوشبختانه آتش نشانان با تلاش های زیاد خود و استفاده از دستگاه های تنفسی، کشیدن چندین رشته لوله آبده، آتش را از سه جهت محاصره و توانستند قبل از گسترش آنرا مهار کنند و پس از 6 ساعت عملیات لکه گیری با جایگزینی نیروهای ایستگاه های دیگر آتش را کاملا خاموش کنند.
میرافضلی با بیان این نکته که به کارگاه لمینت خسارت مالی فراوانی رسید ولی از میلیاردها تومان خسارات مالی به انبارهای مجاور جلوگیری شد، علت این آتش سوزی را تحت بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.
1914

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن