تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820718555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشايي و توقف هاي امروز، در بورس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۳ (۱۶:۱ب.ظ)
بازگشايي و توقف هاي امروز، در بورس در معاملات امروز بازار سهام ، نماد معاملاتي شرکت هاي صنعتي بهشهر و مارگارين با توجه به تعديل پيش بيني درآمد هر سهم، متوقف شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، در پايان معاملات امروز نماد معاملاتي شرکت هاي فولاد آلياژي ايران، بيمه دانا، لوله و ماشين سازي ايران، پتروشيمي فناوران جهت برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه به منظور تصويب صورت هاي مالي و نيرو محرکه جهت برگزاري مجامع عمومي عادي ساليانه به منظور تصويب صورت هاي مالي-عمومي فوق العاده به منظور تصميم گيري در خصوص افزايش سرمايه، متوقف شد.
همچنين، در مقابل، نماد معاملاتي شرکتهاي فنرسازي خاور، ايران مرينوس، گروه بهمن پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه مبني بر تقسيم سود نقدي و شرکت نيروکلرپس از برگزاري مجمع عمومي فوق العاده مبني برتصويب افزايش سرمايه بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مکانيزم حراج تک قيمتي بازگشايي شد.
همچنين، نماد معاملاتي شرکت سرما آفرين با توجه به ارائه صورت هاي مالي حسابرسي شده سال مالي منتهي به 29 اسفند 92 و شرکت ايران خودرو ديزل با توجه به ارائه صورت هاي مالي حسابرسي نشده سال مالي منتهي به 29 اسفند 92 بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مکانيزم حراج تک قيمتي به تالار برگشت.
امروز نماد معاملاتي اوراق اختيار فروش تبعي هبهمن310 با توجه به بازگشايي نماد اصلي در بازار نقد، قابل معامله شد. اين در حالي است که قيمت اعمال با توجه به تصويب سود نقدي (350 ريالي)، تعديل شده و قيمت اوراق اختيار فروش تبعي در روز جاري، 158 ريال بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن