تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813258319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استادان پيام نور در تأليف کتب درسي همکاري مي‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۴۸ب.ظ)
استادان پيام نور در تأليف کتب درسي همکاري مي‌کنند سرپرست دانشگاه پيام نور از همکاري استادان اين دانشگاه در تأليف کتب درسي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابوالفضل فراهاني گفت: برنامه راهبردي 4 ساله دانشگاه در بخش رشته ها، اعضاي هيأت علمي و توسعه مراکز واحدها به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ارائه شده و اکنون دانشگاه مي داند که تا 4 سال آينده بايد به چه سطحي برسد.
وي با عنوان اينکه برنامه راهبردي دانشگاه در بخش تأليف کتاب و تجهيز آزمايشگاه نيز تا اواخر مهر تدوين مي شود، اظهار داشت: ارائه خدمات آموزشي مناسب و در شأن دانشگاه پيام نور، مهم ترين هدف دانشگاه است و در طول 6 ماه اخير نيز دانشگاه توانسته با ارتقاي اعضاي هيأت علمي، مجوز راه اندازي 80 رشته در مقطع تحصيلات تکميلي را کسب کند.
فراهاني ضمن تأکيد بر مشارکت حداکثري اعضاي هيأت علمي در تأليف کتاب هاي درسي، گفت: وضعيت تدوين منابع درسي خودآموز دانشگاه طي سنوات گذشته همپاي ساير جنبه ها و به خصوص توسعه رشته ها در مقاطع تحصيلي نبوده و نيازمند بازنگري در فرايندها جهت دعوت از استادان برجسته و اهل قلم است.
سرپرست دانشگاه پيام نور ابراز اميدواري کرد که با 150 کتاب که در سال جاري در برنامه تأليف قرار دارد، روند تکميل محتواي درسي نوشتاري و چاپي دانشگاه بهبود يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن