تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819041216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی 80 رشته جدید در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

راه اندازی 80 رشته جدید در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تهران - ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور از راه اندازی 80 رشته جدید در مقطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه خبر داد.


به گزارش روز شنبه دانشگاه پیام نور، ابوالفضل فراهانی در مراسم افتتاح اتاق فکر مجازی افزود: ارائه خدمات آموزشی مناسب و در شان دانشگاه پیام نور مهم ترین هدف دانشگاه است و در طول 6 ماه اخیر نیز دانشگاه توانسته با ارتقای اعضای هیات علمی ، مجوز راه اندازی 80 رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی را کسب کند.
وی با اشاره به تدوین برنامه راهبردی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: برنامه راهبردی 4 ساله دانشگاه در بخش رشته ها، اعضای هیات علمی و توسعه مراکز وواحدها به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ارائه شده و اکنون دانشگاه می داند که تا 4 سال آینده باید به چه سطحی برسد .
فراهانی با عنوان اینکه برنامه راهبردی دانشگاه در بخش تالیف کتاب و تجهیز آزمایشگاه نیز تا اواخر مهرماه تدوین می شود ، اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه توانایی لازم را برای راه اندازی 60 رشته محل دیگر در مقطع دکترا داراست.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با 150 کتاب که در سال جاری در برنامه تالیف قرار دارد، روند تکمیل محتوای درسی نوشتاری و چاپی دانشگاه بهبود یابد.
در این مراسم اتاق فکر مجازی دانشگاه پیام نور به منظور استفاده از ایده های خلاقانه اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان در فرایند تصمیم گیری و تصمیم سازی دانشگاه گشایش یافت.
فراهنگ **9118**1569

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن