تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803000484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی سامانه نقل و انتقالات/ دانشجویان دانشگاه آزاد بیمه می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

راه اندازی سامانه نقل و انتقالات/ دانشجویان دانشگاه آزاد بیمه می شوند تهران - ایرنا - معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تمامی دانشجویان این دانشگاه به صورت کاملا رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار خواهند گرفت.


به گزارش ایرنا، سعید کاردار روز دوشنبه در نشست خبری خود در باره بیمه دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: پیرو مذاکراتی که با سازمان بیمه سلامت داشتیم همه دانشجویان دانشگاه آزاد که سابقه بیمه ندارند می توانند با ارسال درخواستی به دانشگاه تحت پوشش بیمه سلامت به صورت کاملا رایگان قرار گیرند.
وی ادامه داد: بیمه تکمیلی نیز برای دانشجویان دانشگاه آزاد فعال شده و دانشجویان با پرداخت 5200 تومان یا 8300 تومان می توانند تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص تفاوت دریافتی این دو بیمه گفت: در بیمه 8300 تومانی هزینه های مربوط به فعالیت های دندانپزشکی نیز دیده شده و دانشجویانی که توان پرداخت این مبالغ را به صورت ماهانه نداشته باشند می توانند از وام صندوق رفاه استفاده کنند.
وی اظهارداشت: می خواهیم در آینده ای نزدیک بیمه دانشجویان را جامع تر ببینیم و امیدوارم بتوانیم پوشش بیمه ای بهتری را برای دانشجویان در نظر بگیریم.
وی با اشاره به سقف هزینه های در نظر گرفته شده برای این بیمه ها گفت: عمل جراحی با سه میلیون و هزینه های بیمارستانی تا 5 میلیون سقف این بیمه ها است.
وی درخصوص بیمه سلامت که به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد تصریح کرد: برای این بیمه با دولت به تفاهم رسیده ایم تا دانشگاه آزاد هزینه ای را پرداخت نکند.

** سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد راه اندازی شد
کاردار با بیان این که سامانه نقل و انتقالات تحت وب دانشگاه آزاد راه اندازی شده است گفت: این کار برای آسان تر شدن نقل و انتقالات دانشجویان صورت گرفت و دانشجویان به جای این که برای یک نقل و انتقال حداقل 5 سفر از دانشگاه مبدا به مقصد داشته باشند می توانند تنها با یک درخواست اینترنتی تعداد این سفرها را به صفر برسانند.
وی با اشاره به این که دیگر نقل و انتقال در مقطع کارشناسی ارشد ممنوع نیست گفت: در حال حاضر نقل و انتقالات تنها در مقطع دکتری ممنوع است و از زمان حضور میرزاده در دانشگاه آزاد ممنوعیت کارشناسی ارشد برداشته شده است.
وی در خصوص این که انتقال دائم به کدام دانشجویان تعلق می گیرد گفت: فرزندان شهدا، جانبازان بالای 50 درصد، مزودجین و فرزندان هیات علمی از جمله افرادی هستند که انتقال دائم مشمول آنان می شود.
وی با بیان این که اگر دانشجویی خارج از این مسائل درخواست انتقالی یا مهمانی دهد آیا امکان موافقت با درخواست وی وجود دارد گفت: دانشجویانی که مشکلی ندارند و این درخواست را ارائه می دهند به غیر از استان های تهران و البرز می توانند طبق جدول همطرازی محل تحصیل خود را تغییر دهند.
وی در رابطه با دانشجویانی که خواهان حضور در تهران هستند گفت: سعی می کنیم این دانشجویان را به شهرستان های استان تهران انتقال دهیم.
کاردار با اشاره به این که شرایط نقل و انتقالات برای دانشجویان رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی متفاوت است گفت: در این سه رشته با محدودیت های زیادی روبه رو هستیم و نمی توانیم به توقعات درخواست کنندگان پاسخ دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که دانشجویانی که درخواست انتقال خود را از طریق سامانه نقل و انتقالات ارائه می دهند در چه مدت پاسخ خود را دریافت خواهند کرد گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا دانشجویان در مدت یک ماه پاسخ درخواست خود را دریافت کنند.
وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد هیچ هزینه ای بابت جابه جایی دانشجویان دریافت نخواهد کرد و دانشجو تنها هزینه شهریه ثابت و متغیر خود را به دانشگاه پرداخت می کند.
وی در پاسخ به این سوال که سامانه نقل و انتقالات از چه زمانی شروع به کار خواهد کرد گفت: قرار ما 15 تیرماه بود اما دانشجویان از همین امروز می توانند درخواست نقل و انتقال خود را از طریق سایت به دانشگاه ارائه کنند.
کاردار در خصوص طرح لیزینگ لپ تاپ، آیپد و گوشی تلفن همراه برای دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: با چند شرکت تامین کننده کالاهای دانشجویی صحبت های اولیه را انجام داده ایم و سعی خواهیم کرد این طرح را از اول مهرماه به اجرا بگذاریم و شرکت سایپا نیز اعلام آمادگی خود را برای فروش لیزینگی خودرو به دانشجویان مقاطع تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد اعلام کرده است.
وی ادامه داد: برای انجام این طرح نیز به دنبال راه کارهای لازم هستیم و احتمال دارد فروش لیزینگی خودرو نیز از ابتدای مهرماه صورت گیرد.
کاردار در رابطه با صدور کارت هوشمند دانشجویی اظهارداشت: سامانه سجده را برای این طرح، طراحی کرده ایم و تمام مراحل تحصیلی دانشجو از طریق کارت هوشمند دانشجویی صورت خواهد گرفت و این طرح از ابتدای مهرماه در چند دانشگاه اصلی و از ترم آینده در تمامی دانشکده های دانشگاه آزاد به اجرا درخواهد آمد.
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تسهیل در صدور ریز نمرات دانشجویان اظهارداشت: دو کار در این رابطه صورت گرفته است و دانشجویان می توانند به صورت اینترنتی یا پیامک از طریق اپراتورهای ایرانسل یا همراه اول درخواست ریزنمره دهند.
کاردار با اشاره به دیگر پتانسیل های سامانه اینترنتی سجده گفت: در این سامانه قسمت های مختلفی در نظر گرفته شده که به طور مثال دانشجویانی که به کمیته انضباطی دعوت می شوند می توانند از تمام اقدامات صورت گرفته در این کمیته آگاه شوند.

** وام دانشجویی حداقل 15 درصد افزایش می یابد
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد در رابطه با آخرین تغییرات وام دانشجویی گفت: در سال گذشته دانشگاه آزاد 80 میلیارد تومان از صندوق رفاه وزارت علوم و 242 میلیارد از صندوق رفاه دانشگاه وام پرداخت کرده است که به احتمال زیاد امسال حداقل 15 درصد مبلغ وام های ما افزایش پیدا خواهد کرد.
وی در پایان خطاب به دانشجویانی که برای انتقالی در ترم تابستان دچار مشکل شده اند گفت: آنها می توانند با مراجعه به دانشگاه مشکل خود را سریعا برطرف کنند.
فراهنگ(3)**9118**9132 ** 1569

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن