تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819804927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استانداری قم دارای مرکز علمی و کاربردی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استانداری قم دارای مرکز علمی و کاربردی شد قم - ایرنا - استانداری قم به منظور تربیت نیروهای کاردان در رشته های مختلف بویژه امور دهیاری ، مدیریت و امور زائران مرکز علمی و کاربردی ایجاد کرد.


به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم، این مرکز علمی - کاربردی در سال جدید تحصیلی در شش رشته دانشجوی مرد می پذیرد.
مرکز علمی و کاربردی استانداری قم ، در رشته های کاردانی حرفه ای امور دهیاری و شوراها، مدیریت-امور اداری، امور زائران، مدیریت فرهنگی، روابط عمومی و کاردانی فنی فناوری اطلاعات - اینترنت و شبکه های گسترده دانشجو پذیرش می کند.
بر اساس گزارش روابط دانشگاه علمی وکاربردی ، پیرو درخواست استانداری قم مبنی بر اخذ مجوز تاسیس و راه اندازی مرکز آموزش علمی-کاربردی استانداری، این موضوع در جلسه 19 خردادماه سال 93 کمیته هماهنگی شورای گسترش دانشگاه مطرح و به تصویب رسید.
بر اساس توافقات به عمل آمده بین مسوولین دانشگاه و استانداری ، این مرکز به طور موقت در ساختمان سابق فرمانداری واقع در 75 متری عمار یاسر مجتمع ادارات ، آغاز به کار خواهد کرد.
دانشگاه جامع علمی - کاربردی تنها متولی نظام آموزش عالی مهارتی علمی - کاربردی است که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اداره می شود.
هدف دانشگاه جامع علمی-کاربردی، فراهم آوردن موجبات مشارکت سازمان ها و دستگاه های اجرایی دولتی و غیر دولتی برای آموزش نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور می باشد به نحوی که دانش آموختگان بتوانند برای فعالیتی که به آن ها محول می شود، دانش و مهارت لازم را در حیطه عمل ،کسب نمایند.ک/1
8138/ 550/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن