تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803623553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انیمیشن ˈاسبˈ در حوزه هنری استان گلستان تولید شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با مرور چند خبر فرهنگی وهنری/ انیمیشن ˈاسبˈ در حوزه هنری استان گلستان تولید شد گرگان - ایرنا- معاون حوزه هنری گلستان گفت: انیمیشن ˈاسبˈ به نویسندگی و کارگردانی ˈمحمدرضا عباسپورˈ در این استان تولید شد.


به گزارش روز شنبه ایرنا، ˈمحمود خواجه نژادˈ درگفت وگوی خبری اظهار کرد: تمامی مراحل ساخت این انیمیشن در استان و از سوی هنرمندان حوزه هنری گلستان انجام شده است.
وی در ادامه به استفاده از تکنیک ˈکات اوتˈ در ساخت انیمیشن اسب اشاره کرد و افزود: حمایت از هنرمندان جوان و با استعداد در ساخت انیمیشن از مهمترین رویکردهای حوزه هنری است.
خواچه نژاد همچنین از شرکت انیمیشن اسب در جشنواره های رشد، فیلم کوتاه تهران، کودک و نوجوان اصفهان، جشن بزرگ سینمای ایران و فیلم کوتاه بهمن خبر داد.
***
کارگاه آموزشی ˈضیافت اندیشهˈ در دو سطح به عنوان ˈاخلاق حرفه ای سطح یک و سطح دو ˈبا حضور جمعی از اعضای هیات علمی واحد علی آبادکتول در سالن اجتماعات دانشکده تربیت بدنی این واحد برگزار شد.
در این کارگاه که به مدت یک هفته برگزار شد، دکتر باقری از اساتید دانشگاه با بیان این مطلب که صدای پای بحران اخلاقی را در جامعه می توان شنید، گفت: جامعه ما فرهنگی ، دینی و اسلامی بوده و اخلاق با آن گره خورده است و شعار اخلاقی بودن و معنویت بسیار شنیده می شود اما در واقعیت و در زندگی شخصی ما اینگونه نیست.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه جامعه بر اعتماد متقابل بنا شده است، افزود: رابطه انسانی بر اعتماد متقابل، فضیلت و صداقت استوار است ،بنابر این نمی توان نسبت به بحران اخلاقی در جامعه بی توجه بود.
به گفته وی، اخلاق استادی، بخشی از این بحران است که ما به عنوان اساتید می توانیم در به وجود آوردن و مهار آن نقش داشته باشیم.
***
کمیسیون پذیرش حوزه علمیه گلستان با حضور مدیر، معاون آموزش و پژوهش، سرپرست معاونت امور طلاب و دانش آموختگان، رابط آمار و بررسی و رییس اداره تهذیب استان در گرگان برگزار شد.
حجت الاسلام ˈمراد پارساییˈ دبیر این کمیسیون صبح شنبه به ایرنا گفت: این جلسه در رابطه با درخواست متقاضیان ورود به حوزه با رعایت شرط سنی بخصوص برای مشمولین، تابعیت ایرانی، نداشتن مشکل نظام وظیفه، سلامت جسمی و روحی برگزار شده است.
وی موارد مطرح شده در کمیسیون را به این شرح بیان کرد:
متقاضیانی که در آزمون پذیرش شرکت کرده و معدل کتبی آخرین مدرک تحصیلی آنان حداقل 14، نمره آزمون ورودی حداقل 5 و جمع امتیاز نهایی به 10 برسد ولی با توجه به اولویت های استانی قبول اعلام نشده اند.
متقاضیانی که ثبت نام نکرده اند، اما از استعداد خوبی برخوردارند (در صورت دارا بودن مدرک سیکل با حداقل معدل 17، دیپلم 15، و عالی 14 و سفیران 12 و قبولی در مصاحبه)
- متقاضیانی که ثبت نام کرده اند ولی به علت حوادثی نتوانستند در آزمون شرکت کنند (معدل آخرین مدرک برای بلندمدت 14 و سفیران 12 و قبولی در مصاحبه)
-انتقال از دوره بلند مدت به کوتاه مدت و بالعکس.
***
ﺑﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﻣﺎه ﻣﺒﺎرک رﻣﻀﺎن، 30 نفر از کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان آیین ﺧﺘﻢ ﮔﺮوهﯽ ﻗﺮآن کریم را برگزار کردند.
ﻣدیر روابط عمومی وامورفرهنگی این اداره ﮐﻞ روز شنبه به ایرنا ﮔﻔﺖ: ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ هﺎی ﻣﺘﻨﻮع ﻓﺮهﻨﮕﯽ و ﻣﺬهﺒﯽ برای ماه رمضان ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی شده و از ﻣهمترین آنها، ﺧﺘﻢ ﮔﺮوهﯽ ﻗﺮآن ﮐﺮﯾﻢ ﺑﺎ ﺣﻀﻮر ﮐﺎرﮐﻨﺎن است.
ˈحمید منوچهریˈ ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮐﺮد: اﯾﻦ ﻃﺮح ﺑﺎ هﺪف ﺑهره ﮔﯿﺮی هﻤﮑﺎران از آﯾﺎت و ﻣﻀﺎﻣﯿﻦ ﻗﺮآﻧﯽ و ﺗﻘﻮﯾﺖ آﻣﻮزه هﺎی دﯾﻨﯽ و ﻣﺬهﺒﯽ ﺑﻪ اﺟﺮا درآﻣﺪه اﺳﺖ.
به گفته وی، ﺧﺘﻢ ﮔﺮوهﯽ ﻗﺮآن طی این ماه در چند دوره از سوی همکاران انجام می شود.
***
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: 40 هسته فرهنگی جوان خواهر و برادر در اوقات فراغت در مساجد استان فعال است.
حجت الاسلام ˈجواد نجفیˈ روز شنبه اظهار کرد: در طرح اوقات فراغت با توجه به اینکه با ماه مبارک رمضان تقارن دارد، روحانیون در مساجد و محافل دینی حضوری فعال داشته و فرصت مغتنمی است که جوانان بیشتر با آموزه های دینی آشنا شوند.
وی افزود: در طرح تابستانی امسال هسته های فرهنگی جوان با حضور یکهزار و 200نفر تشکیل شده است که بصورت گفتمان با محوریت روحانی برگزار می شود و در این کلاس ها شبهات و سوالاتی که جوانان دارند، مطرح و از سوی استادان پاسخ داده می شود.
مسوول طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: در پایان طرح هر هسته فرهنگی جوان نشریه ای را با موضوعات اجتماعی، سیاسی، دینی و آداب و رسوم محلی تولید و جشنواره استانی آن نیز برگزار می شود.
به گفته نجفی، هسته فرهنگی با هدف شناسایی، جذب، حمایت و هدایت جوانان مستعد در راستای اعتلای سطح آگاهی های فرهنگی و دینی در مقاطع تحصیلی دبیرستان و دانشگاه اجرا می شود.
***
اعضاء و مربیان مرکز فرهنگی هنری آق قلا با تلاوت چند سوره از قرآن مجید، ماه مبارک رمضان را آغاز کردند.
ساخت رحل قرآن در کارگاه کاردستی، قصه گویی ماه مبارک رمضان، شعرخوانی و بازی از دیگر فعالیت هایی بود که در این ارتباط اجراء شد.
در فعالیت ˈشعرخوانیˈ کانون پرورش فکری، مربی به قصد فهم درست اعضاء ازشعر و درک بهتر زیبایی های موجود در آن، شعرهای مناسبی را انتخاب کرده و با مشارکت آنان به خواندن می پردازد که یکی از اهداف در این زمینه، انتقال غیر مستقیم پیام های تربیتی، اخلاقی است.
***
601

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن