تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820138921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی: بودجه متناسب با روند رو به رشد اردونشینان صورت گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در ادامه نشست با فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون؛ هاشمی: بودجه متناسب با روند رو به رشد اردونشینان صورت گیرد تهران - ایرنا - رییس کمیته ملی المپیک گفت: مرکز نظارت بر تیم های ملی و وضعیت اردوهای تیم ملی پس از بررسی وضعیت تیم ها و اردوها، بودجه متناسب با روند رو به رشد اردونشینان را پرداخت می کند.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های فدراسیون دوچرخه سواری و کادر فنی برای آماده سازی ملی پوشان اظهار امیدواری کرد که مسوولان فدراسیون ها و کادر فنی، طبق برنامه ارایه شده و به دور از حواشی به کار خود ادامه دهند.
هاشمی گفت: بدون تردید هر چقدر به زمان اعزام نزدیک می شویم باید اردوها با تعداد کمتر و تمرینات متمرکزتری برگزار شود و کیفیت تمرینات بالاتر برود.
وی اظهار داشت: قطعا پیگیر مشکلات و دغدغه های مسوولان و کادر فنی تیم ملی خواهیم بود تا بتوانند برنامه های اعلامی به مرکز نظارت را بدون کم و کاست اجرا کنند.
خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری ضمن ارایه گزارشی جامع و کوتاه در خصوص برنامه ها و روند آماده سازی تیم های ملی دوچرخه سواری گفت: اردوهای تیم ملی طبق برنامه برگزار شده و حتی نمایندگان کشورمان در رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در قزاقستان توانستند شش مدال کسب کنند.
قمری افزود: گرچه تعداد مدالهایش نسبت به گذشته کاهش داشته ولی خوشبختانه از نظر کیفی توانستیم مدال های خوبی هم کسب کنیم که نوید روزهای خوش و موفقیت های بزرگ تر را می دهد.
وی در ادامه با اشاره به ورود دوچرخه های جدید ملی پوشان از فرانسه و بهره برداری از پیست های ویژه اظهار داشت: با این وجود امیدواریم شاهد رکوردهای بهتری از سوی تیم ملی باشیم.
اصغر رحیمی در بررسی از گزارش های قبلی و جدید مسوولین و کادر فنی این فدراسیون برکاهش نفرات حاضر در اردو و تمرینات متمرکز برای کارآیی و بالا بردن کیفیت تمرینان اردونشینان تاکید کرد.
پاول مربی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت و استقامتی با ارایه گزارشی در خصوص رقابت های آسیایی قزاقستان گفت: در مدت باقیمانده تا بازی های آسیایی یک اردوی دوماهه در کشور جمهوری چک برگزار می کنیم تا ضمن برپایی اردوی مشترک و تمرین با اردونشینان این کشور، ملی پوشان در پیست های مناسب تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند و حداقل در 10 مسابقه با حریفان مهم شرکت کنند.
هنریس سرمربی کوهستانی هم با بیان اینکه اردوهای تیم ملی بدون وقفه ادامه دارد، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در هر رده سنی چهار نفر را در اردو نگه داریم و اردویی نیز در کشور ترکیه خواهیم داشت تا ملی پوشان به حداکثر آمادگی برسند.
وی ادامه داد: خوشبختانه رکوردهای اردونشینان به حدی رسیده که به حضور آنها در جمع شش نفر بازی های آسیایی امیدواریم اما مطمئنا با برپایی اردو و تمرینات ویژه طراحی شده شانس مدال هم خواهیم داشت.
مسوولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی، ظهر امروز با حضوردر فدراسیون دوچرخه سواری با مسوولان و کادر فنی آن دیدار و گفت و گو کردند.
ورزشی (1). ** 9250 ** 1589

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن