تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804847689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل وکیل گمشده در دسیسه مرد انتقامجو


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قتل وکیل گمشده در دسیسه مرد انتقامجو
کد خبر: ۴۱۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴ - 02 July 2014


طلاق یک زن از شوهرش کافی بود تا وکیل جوان قربانی دسیسه مرد انتقامجو شود.این مرد 12 روز سکوت کرد تا اینکه در برابر دلایل پلیسی و قضایی چاره ای جز اعتراف ندید.

به گزارش ایران، وکیل 35 ساله‌ای که صبح روز 26 خردادماه برای رسیدگی به پرونده‌ای در جلسه قضایی راهی دادسرای شماره 7 تهران در خیابان جشنواره شده بود، تا نیمه‌های شب نه تنها به خانه بازنگشت، بلکه تماسی هم با همسرش نگرفت و این در حالی بود که چنین غیبت غیر منتظره‌ای سابقه نداشت.

وکیل جوان که از دلواپسی‌های همسرش اطلاع داشت، همیشه با تماس‌ها و پیامک مرتب با وی در تماس بود اما آن روز نه تماسی با گوشی همسر مضطرب گرفته شد و نه پیامکی به دست این زن رسید و همین کافی بود تا پریشانی به جان اعضای خانواده‌اش بیفتد.

جست‌وجو برای پیدا کردن ردپایی از «علی‌اصغر درفکی» از همان شب آغاز شد و خانواده‌اش همه جا را زیر پا گذاشتند تا بتوانند خبری از او بگیرند و نگرانی‌های تمام نشدنی‌شان به خط پایان برسد، اما همه تلاش‌ها به بن بست خورد و اثری از وکیل جوان نشد.

 تحقیقات پلیسی

پسر وکیل گمشده خیلی زود با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران، خواستار ردیابی پدرش شد و بازپرس «هاشمیان» از شعبه سوم دستور داد خودروی وکیل جوان تحت ردیابی قرار گیرد.

وقتی تیمی از اداره پلیس آگاهی تهران وارد عمل شد آنان در نخستین اقدام به بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته دادسرا دست زدند و دیدند وی پس از جلسه قضایی، از دادسرا خارج شده است اما از آن لحظه به بعد، دیگر اطلاعی از این مرد در دست نیست.

 تهدید به مرگ
 
کارآگاهان که شماره پلاک و مشخصات خودروی وکیل گمشده را در سیستم جامع پلیس ثبت کرده بودند در حالی که تحقیقات ویژه‌شان از آشنایان و اعضای خانواده «علی‌اصغر» به بن‌بست خورده بود و مشخص شدن سرنوشت این‌مرد کم رنگ می‌شد، یک سرنخ بزرگ به‌دست پلیس افتاد؛ سرنخی که می‌توانست گره از راز این معمای پیچیده باز کند.

کارآگاهان در تحقیقات خود دریافتند مردی چند روز پیش از گم شدن علی‌اصغر، وی را تهدید به قتل کرده بود.

این شاخه تحقیقی نشان داد در پرونده یک اختلاف خانوادگی که طلاق و جدایی را در پی داشت علی‌اصغر وکالت زن جوان را بر عهده داشت و بعد از ثبت طلاق بود که این وکیل، از سوی شوهر این زن به مرگ تهدید شده است.

کارآگاهان برای دستگیری این‌مرد به منطقه حسین‌آباد کرج مراجعه کرده و وی را دستگیر کردند. این مرد که «عباس» نام دارد از همان ابتدای تحقیقات اصرار به بی‌گناهی داشت و در بازجویی‌ها، تهدید به قتل وکیل گمشده را پذیرفت، اما گفت که هیچ گاه قصد انجام این کار را نداشته و تنها به‌خاطر عصبانیت ناشی از طلاق همسرش چنین تهدیدی کرده است.

کشف خودروی وکیل گمشده

با وجود اصرارهای مظنون، تحقیقات با دامنه بیشتری ادامه پیدا کرد تا این‌که روز پنجم تیرماه سال جاری خودروی وکیل علی‌اصغر دُرفَکی در حسین‌آباد کرج و نزدیک خانه عباس پیدا شد. وقتی این‌مرد بازجویی شد و باز ادعای بی‌گناهی کرد کارآگاهان به بازرسی از خانه‌اش دست زدند و توانستند سوئیچ خودروی وکیل را پیدا کنند.
 
 اعتراف به انتقام

صبح روز یکشنبه هفته جاری عباس که می‌دید چاره‌ای جز اعتراف ندارد لب به اعتراف گشود و پرده از جنایت هولناکی برداشت.

این مرد انتقامجو که 12 روز در برابر بازجویی‌ها مقاومت‌کرده بود و هیچ اعترافی نداشت از قتل علی‌اصغر به‌خاطر اختلافات خانوادگی‌شان و طلاق همسرش رازگشایی کرد.

عباس گفت: وقتی از همسرم طلاق گرفتم کینه این وکیل به دلم ماند تا این که روز 26 خردادماه، با مراجعه به محل کار علی‌اصغر در شرق تهران منتظر ماندم تا او از دادسرا برگشت؛ زمانی‌که وکیل قصد پیاده شدن از خودرویش را داشت، در عقب را باز کرده و ابتدا به بهانه این‌که مادرم قصد دارد با او صحبت کند، اعتمادش را جلب کردم و از او خواستم با خودرو حرکت کند؛ به بهانه‌های مختلف علی‌اصغر را به داخل اتوبان‌شهید همت‌کشانده و در آنجا بود که با وی درگیر شدم؛ از پشت سر آنقدر گلویش را فشار دادم تا دیگر مقاومت نکرد و کشته شد؛ با اطمینان از مرگ علی‌اصغر، با خودرویش به سمت کرج رفتم و جسد را نیز در صندلی عقب و کف آن پنهان کردم؛ ساعت 9 شب بود که از خانه خارج شده و با خودرو به سمت یک باغ در نزدیکی هشتگرد کرج رفتم. جسد علی‌اصغر را از خودرو خارج کرده و با بنزین و هیزم اقدام به سوزاندن آن کردم سپس به خانه بازگشته اما پیش‌از آن خودرو را در یکی از کوچه‌های خلوت رها کردم.

پیدا شدن جسد سوخته

 با توجه به اعتراف‌های این مرد انتقامجو، کارآگاهان به محل سوزانده شدن جسد رفته اما با وجود آثار سوختگی در محل هیچ‌گونه جسد سوخته‌ای را پیدا نکردند و در بررسی‌هایشان پی بردند جسد سوخته وکیل روز 27 خردادماه به صورت جسد ناشناس پیدا شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن