تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820406896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکر فرمانده پیشین پایگاه شکاری وحدتی در بهشت زهرا آرام گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیکر فرمانده پیشین پایگاه شکاری وحدتی در بهشت زهرا آرام گرفت تهران- ایرنا - پیکر امیر سرتیپ دوم خلبان بازنشسته رضا نخبه زعیم یکی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس در قطعه صالحین بهشت زهرا آرام گرفت.


به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، قبل از به خاکسپاری وی، مراسم تشییع امیر زعیم صبح امروز در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید محدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه ارتش و نیروهای مسلح حضور داشتند.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در این مراسم با اشاره به شخصیت برجسته خلبان زعیم گفت: اخلاق و جوانمردی ایشان زبانزد خاص و عام بود و همه از او به نیکی یاد می کردند.
حجت الاسلام محمد باقر روشندل با بیان این مطلب که امیر زعیم در دوران فرماندهی پایگاه چهارم وحدتی دزفول خدمات ارزنده ای داشت، عنوان کرد: آثار اقدامات صالح این فرمانده در پایگاه دزفول همچنان باقی است. او به سخن خود عمل می کرد و در رفتار خود صادق بود.
وی افزود: امیر سرتیپ دوم خلبان زعیم در امور مالی بسیار پاک دست بود و همین امر موجب شد تا در سمت مدیر عاملی تعاون مسکن نهاجا بسیار خوب و مثمر ثمر عمل کند.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با بیان این که این خلبان سرافراز نیروی هوایی ارتش بارها در عملیات داوطلبانه تا سرحد شهادت پیش رفت، افزود: اگر اکنون نیروی هوایی ارتش در قله شرافت و افتخار قرار دارد به سبب وجود چنین عزیزانی است و اگر بخواهیم همچنان در اوج افتخار و اقتدار باشیم، باید راه این عزیزان را ادامه دهیم.
امیر سرتیپ خلبان رضا نخبه زعیم فرمانده ی اسبق پایگاه شکاری وحدتی دزفول صبح دوشنبه در اثر عفونت داخلی در بیمارستان کسری تهران به دیار باقی شتافت.
امیر زعیم در سال 1353 وارد دانشکده ی افسری ارتش شد و سپس جهت گذراندن دوره ی تخصصی خلبانی هواپیمای شکاری اف-5 به آمریکا اعزام شد و همچنین دوره ی دافوس را نیز در کشور پاکستان به اتمام رساند.
وی در دوران هشت سال دفاع مقدس در عملیات پوشش و گشت هوایی، بمباران مواضع نیروهای عراقی در عمق خاک این کشور متجاوز شرکت داشت.
امیر زعیم از سال 1381 تا 1385 فرماندهی پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول را برعهده داشت.
از دیگر سمت های مهم این امیر سرافراز می توان به فرماندهی عملیات پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز و جانشینی فرمانده ی این پایگاه اشاره کرد.
فراهنگ**9303**1436

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن