تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815029223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيأت مؤسس شوراي مشترک بازرگاني ايران و کويت تعيين شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۵ب.ظ)
هيأت مؤسس شوراي مشترک بازرگاني ايران و کويت تعيين شد شوراي مشترک بازرگاني ايران و کويت با انتخاب اعضاي هيأت مؤسس اين شورا در مورخ دهم تيرماه تأسيس شد.
به گزارش خبرگزاري موج، شهرام خاصي پور، رئيس دبيرخانه شوراها و اتاقهاي مشترک معاونت بين الملل اتاق ايران با اشاره به پتانسيل هاي موجود بين ايران و کويت، بيان کرد: زمينه هاي متعدد همکاري بين دو کشور در حوزه هاي سرمايه گذاري، خدمات مهندسي و صادرات و واردات کالا وجود دارد.
خاصي پور ادامه داد: حجم مبادلات تجاري بين دوکشور 300 ميليون دلار است که با توجه به پتانسيل هاي موجود، حجم مناسبات کم است.
رئيس دبيرخانه شوراها و اتاق هاي مشترک ضمن ابراز خرسندي از تشکيل شوراي مشترک بازرگاني ايران وکويت اعلام کرد: تشکيل شوراي مشترک بازرگاني ايران و کويت مقدمه اي براي گسترش مبادلات اقتصادي بين دو کشور است.
شوراها و اتاق هاي مشترک، بازوهاي اتاق ايران هستند و مي توانند مشکلات و موانع موجود بر سر راه تجار را با ارائه راهکارها و نقشه راه ها حل نمايند.
او اعلام کرد: هدف از تشکيل شوراها واتاق هاي مشترک توسعه روابط اقتصادي بين ايران و يک کشور هدف خارجي است که در تبصره د و ن ماده 5 قانون اتاق بازرگاني ايران، تشکيل شورا و اتاق هاي مشترک بعنوان وظيفه اتاق ايران مشخص شده است.
اعضاي حاضر پس از بحث و تبادل نظر، آقاي دکتر «علي طاهري مطلق» را با اجماع نظر و با اکثريت آراء بعنوان مسئول و نماينده هيأت مؤسس انتخاب نمودند و مقرر گرديد در اولين فرصت هيأت مديره موقت شورا انتخاب و شوراي مشترک ايران و کويت فعاليت خود را آغاز نمايد.
همچنين مقرر گرديد مجمع عمومي شورا در اولين فرصت ممکن و با هماهنگي معاونت امور بين الملل برگزار گردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن