تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818860439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاروان هاي دانش آموزي عتبات عاليات راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۳ (۱۵:۵۷ب.ظ)
کاروان هاي دانش آموزي عتبات عاليات راه اندازي مي شود کاروان هاي دانش آموزي عتبات عاليات علاوه بر کاروان هاي عمره دانش آموزي، با حمايت سازمان حج و زيارت و محوريت سازمان دانش آموزي راه اندازي مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا کفاش، معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش، در ديدار با رئيس سازمان حج و زيارت بر راه اندازي کاروان هاي دانش آموزي عتبات عاليات اشاره کرد، گفت: اين کاروان ها منجر به تأثيرات عميق تربيتي در ميان دانش اموزان مي شود.
وي افزود: عمره دانش آموزي گل سرسبد فعاليت هاي پرورشي است که خيل عظيمي از دانش آموزان فرهيخته مشتاقانه در انتظار تشرف به اين سفر معنوي هستند.
کفاش با بيان اينکه اثرات تربيتي عمره در طول عمر دانش آموزان ماندگار و تعيين کننده است، ادامه داد: براي افزايش کيفيت عمره دانش آموزي دوره هاي آموزشي توجيهي قبل و حين اعزام برگزار مي گردد و ما نيز در حال ايجاد يک شبکه اجتماعي با عضويت تمامي معتمرين دانش آموز براي حفظ ارتباطات و دستاوردهاي اين برنامه تربيتي بزرگ هستيم.
همچنين رئيس سازمان دانش آموزي ضمن سپاس از تلاش ها، حمايت ها و هدايت هاي مدبرانه بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت اعلام داشت: در صورت امکان و با توجه به عطش فراوان نوجوانان و جوانان مؤمن و انقلابي موضوع افزايش سهميه عمره دانش آموزي در دستور کار سازمان حج و زيارت قرار گيرد.
سعيد اوحدي، رياست سازمان حج و زيارت، نيز گفت: بنده نيز معتقدم عمره دانش آموزي يک کار تربيتي اثر بخش و تأثيرگذار است، لذا همواره از برگزاري آن استقبال کردم. اساسا تأثير تربيتي فعاليت هاي گروهي بيشتر از فعاليت هايي است که دانش آموزان حتي با خانواده هاي خودشان انجام مي دهند.
به گفته وي دانش آموزان وقتي در گروه قرار مي گيرند بسياري از آموزه هاي اجتماعي را بهتر و کامل تر مي آموزند و در طول سال هاي سال از آن استفاده مي کنند.
رئيس سازمان حج و زيارت با اشاره به پيشنهاد رياست سازمان دانش آموزي افزود: موضوع افزايش سهميه عمره دانش آموزي را با محوريت بعثه مقام معظم رهبري مورد بررسي قرار خواهيم داد.
در اين ديدار با ابراز علاقه طرفين موضوع کاروان هاي دانش آموزي عتبات عاليات نيز مورد گفت و گو قرار گرفت و مقرر شد در آينده نزديک تفاهم نامه اي در اين زمينه به امضا برسانند.
رئيس سازمان حج و زيارت در اين خصوص بيان داشت: از کاروان هاي دانش آموزي عتبات عاليات استقبال مي کنيم. اعتقاد داريم اثرات تربيتي عاشورا و کربلا بسيار جذاب و اثر بخش است، لذا اين سازمان آمادگي کامل دارد تا با برنامه ريزي دقيق نسبت به اعزام دانش آموزان منتخب سراسر کشور به عتبات عاليات، از اقدامات وزارت آموزش و پرورش حمايت نمايد. يقين دارم اثر وضعي اين سفر معنوي علاوه بر خود دانش آموزان عمره گزار بر خانواده ها و همکلاسي و محيط تحصيلي آنان قابل مشاهده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن