تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجازه نمي دهيم پس مانده هاي رژيم صدام و گروه هاي تروريستي، امنيت منطقه را تهديد کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۳ (۹:۱۳ق.ظ)
اميرعبداللهيان: اجازه نمي دهيم پس مانده هاي رژيم صدام و گروه هاي تروريستي، امنيت منطقه را تهديد کنند اميرعبداللهيان با اشاره به رايزني هايش با ميخاييل بوگدانف همتاي روس خود در باره تحولات جاري منطقه افزود: اجازه داده نخواهد شد که پس مانده هاي رژيم صدام و گروه هاي تروريستي تکفيري، امنيت منطقه را به خطر بياندازند.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون وزير امور خارجه با اشاره به رايزني هايش با ميخاييل بوگدانف همتاي روس خود در باره تحولات جاري منطقه افزود: اجازه داده نخواهد شد که پس مانده هاي رژيم صدام و گروه هاي تروريستي تکفيري، امنيت منطقه را به خطر بياندازند.
وي اضافه کرد: برخي از طرف هايي که در سطح منطقه يا فراتر از از آن با استفاده از ابزار گروه هاي تروريستي تکفيري در حال بازي با امنيت منطقه هستند، يا بايد رفتار سازنده اي در اين مسير در پيش بگيرند و يا منتظر تبعات منفي اين گونه قدرتهاي نادرست باشند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، معاون وزير امور خارجه کشورمان در خصوص موضع ايران و روسيه درباره سوريه اظهار داشت: خوشبختانه انتخابات رياست جمهوري در سوريه به خوبي برگزار شد و اين روند سياسي بايد در آينده تکميل شود.
وي ادامه داد: معتقديم همه طرف ها در سوريه بايد حکومت و مردم اين کشور را در مبارزه با تروريسم ياري دهند تا بتوانيم شاهد تشکيل دولتي در اين کشور باشيم که خواسته هاي همه را مورد توجه قرار دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن