تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف اصلی گروههای تروریستی بویژه گروهک داعش تامین امنیت رژیم صهیونیستی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روحانی برجسته اهل سنت: هدف اصلی گروههای تروریستی بویژه گروهک داعش تامین امنیت رژیم صهیونیستی است زاهدان- ایرنا- روحانی برجسته اهل سنت و نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس بزرگترین هدف گروههای تروریستی و جریان های تکفیری در کشورهای عراق و سوریه است.


مولوی ˈنذیر احمد سلامیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: جهان کفر بویژه کشورهای غربی به هیچ عنوان مایل نیستند رژیم اشغالگر قدس در ناامنی بسر برد لذا هرزمانی که امنیت این رژیم دچار خطر شود آنان به تمام ابزار و حربه ها متوسل می شوند تا امنیت این رژیم را حفظ کنند.
وی ادامه داد: به اعتقاد من بزرگترین هدف گروههای تروریستی و تکفیری که در منطقه از جمله عراق و سوریه دست به هر جنایتی می زنند، تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس است.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 35 ساله عمر خود رژیم اشغالگر قدس را همواره به عنوان رژیمی نامشروع معرفی کرده است.
روحانی برجسته اهل سنت سیستان و بلوچستان با اشاره به شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه گفت: بیداری اسلامی در منطقه رفته رفته در حال شکل گیری نظام های اسلامی نظیر ایران در میان مسلمانان بود.
نماینده خبرگان رهبری افزود: در صورت شکل گیری و محقق شدن نظام های اسلامی نظیر ایران در منطقه رژیم اشغالگر قدس جای پایی در منطقه نداشت و دیگر نمی توانست زمین های مسلمانان فلسطین را اشغال و آنان را آواره کند لذا این رژیم احساس خطر کرد و با تمام ایادی خود وارد میدان شد.
مولوی سلامی ادامه داد: گروههای تروریستی و جریانات عراق و منطقه برگرفته از منویات استکبار بویژه کشورهای غربی و حامیان اسرائیل هستند تا بحران آفرینی کنند زیرا منطقه خاورمیانه قلب جهان به حساب می آید و در صورت بحرانی شدن این منطقه تمام مسلمانان دچار بحران و آسیب می شوند.
وی اظهار داشت: هدف نهایی استکبار و صهیونیست ایجاد اختلاف میان امت و فرقه های اسلامی است و بخوبی می دانند مسائل مذهبی بسیار حساس و با اعتقادات مسلمانان اجین است به همین سبب سعی دارند از این کانال وارد شوند تا به اهداف پلید خود برسند.
وی ادامه داد: با توجه به بروز رویدادهای مختلف در منطقه ضروری است مسلمانان آگاهی و بیداری خود را حفظ کنند و قطعا مطمئن باشند که پیروزی امت اسلامی در وحدت و انسجام است.
وی گفت: مسلمانان باید همواره با وحدت و انسجام خود تمامی نیرنگ های دشمنان را خنثی و همچون مردم ایران با تبعیت از رهنمودهای اسلام و قرآن و پیروی از رهبری واحد و مقتدر در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: وحدت و همبستگی ملت ایران می تواند نقشه راهی برای تمامی مسلمانان باشد تا در سایه وحدت از آسیبها و دسیسه های دشمنان محفوظ بمانند.
مولوی سلامی اظهار داشت: گروههای افراطی برای اینکه برای اقدامات تروریستی و جنایات خود سرپوش بگذارند به بهانه دفاع از حقوق اهل سنت دست به هر جنایتی می زنند در حالی که بیشتر مراکز علمی و علمای اهل سنت با صدور فتواهایی حرکات و اقدامات تروریستی این گروههای افراطی را حرام و غیر شرعی اعلام کردند.
وی ادامه داد: مذاهب اسلامی بویژه اهل سنت به هیچ عنوان این کارهای ناشایست را جایز نمی دانند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: هر وجدان بیدار در جهان کشتار مردم بیگناه و بی دفاع را محکوم می کند. ک/3
7312 / 653

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن